Yolun Açık Olsun

36 7 1
                                    

"-Hadi hayatıım."

"-Of tamam Batıkan deniyorum işte. Hem sen görmiceksin ne telaş yapıyosun ki."

"-Allah allah nedenmiş o"

"-Gelini düğünden önce görmek uğursuzluk getirir Nefesim"

"- Ya Nur vallahi bak çok merak ediyorum baksam nolacak
"-Sabret dedim ya Nefesim 2 gün sonra göreceksin."
*************************
NUR'UN AĞZINDAN

Çok heyecanlıydım. 2 gün sonra düğünüm vardı. Yıllardır hayalim olan adamla bir ömür birlikteliğime az kalmıştı.
Batıkan'la sadece yaklaşık 2 ay kadar flört etmiştik. Babamlara kabul ettirmem çok zor olmuştu, bu yüzden onların istegiyle düğün nişan hepsi bir arada hemen olacaktı. Nişanı yapmıştık, 2 gün sonra da dügünü yapacaktık.

Her şey çok güzel ilerliyordu. Gelinliğim, kına elbisem, düğün pastam,dügün salonu mükemmel olmalıydı. Annem insan hayatında kaç kere evlenir diye diye, bana bir sürü çeyiz yapmıştı. E tabi bende gece gündüz çeyizim için nakışlar işlemiştim.

Batıkan'ın ailesi çok iyiydi annesi beni öz kızı gibi seviyordu. Bide tatlı mı tatlı bi kız kardeşi vardı. Batıkan'ın babası olmadığı için evlenince annesi ve kardeşiyle yaşayacaktık. Benim için hiç sorun değildi yanımda nefesim vardı ya."

Söz verdik birbirimize dünya tersine dönse vazgeçmeyektik birbirmizden. İnşallah da bir ömür birlikte olacaktık onun sevgisinden çok emindim beni asla üzmeyecekti. "O beni bırakmaz"
**************************
BATIKAN'IN AĞZINDAN

"- Hayatım bak kesin hallet yarın gidelim."

"- Tamam halledicem canım."

Nasıl söylecektim ki Nur'a ben aslında seni sevmemişim bi hevesmişsin, ayrılalım diye.

Nişan, dügün derken kendimi bi curcunanın ortasında bulmuştum. Annem de çok seviyordu Nur'u. Napalım yani ben sevmiyordum işte. 1 aydır Nur'un arkadaşı Aslı'yla beraberdik. Aslı da ayrıl diye diretiyodu, ayrılıp Aslıyla Nevşehir'e gidecektik.
.
Hiç kimsenin duyguları falan umrumda değildi, ben hayatımı Aslıyla geçirmek istiyordum. Kararımı vermiştim...
**************************
"-of Nur dursana 2 dakika duvağını takacak kadın."

Kevser'i dinlemeyip sürekli aynaya bakmaya çalışıyordum. Napayım ama burda patron benim ahbap :D
Oh be sonunda duvağım da olmuştu. Hemen aynanın karşısına geçtim, aman Allahım çok güzel olmuştum. Ne bileyim güzel bi kız değildim ama çok hoş görünüyordum. Gözlerimi aynadan ayıramadım. Sonunda annemle kevser bıkıp haydi gidelim diye kolumdan çekiştirmişti.

Deniz bizi arabayla alıp düğün salonuna götürecekti. 2 tane ergen kız kardeşim vardı. Onların isleri uzun sürer diye önceden kuaför işlerini halletmişlerdi.

5 dakika bekledikten sonra sonunda Deniz gelmişti. Beni görünce gözlerini kapatarak;

"- Sen cennetten falan mı düştün. Melek gibi olmuşsun canım kardeşim :)"

"-Ee ne sandın gülüw"

Gözlerini devirerek;

"-Hadi hadi çok konuşma da arabaya bin geç kalacaz"
dedi.

Düğün havuzbaşı olacaktı. Gerçekten Sare annem (Batıkan'ın annesi) hiç masraftan kaçınmamıştı. Herşeyin en güzelini, en iyisini yaptırmıştı.

Sonunda salona gelmiştik. Hemen gelin odasına çıktık. Odada Sare annem, kardeşlerim ve Batıkan'ın akrabaları vardı.

Sare anneme Batıkan'ı sordum arkadaşlarıyla damat odasında olduğunu söyledi.

Sanki herşey rüya gibiydi, sevdiğim adamla, ilk aşkımla, Nefesimle yarım saat sonra ömürlük birlikteliğe adım atacaktım.
***************************
Ona,buna telaşlanırken nikah zamanı gelip çatmıştı. Sare annem gelip davetlilerin Ve nikah memurunun aşağıda beklediğini söyledi.

Aynada son kez kendime bakıp kapıya doğru ilerledim. Haydi Bismillah.
Bi dakika !
Bir şey eksikti. Amman be nası heyecanlandıysam. Tabiki de damat eksik. Deniz'e Batıkan'ı çağırmasını söyledim.

2 dakika sonra Deniz geldiğinde Batıkan'ın damat odasında olmadığını söyledi. Nası ya herhalde hava falan almaya çıkmıstır. Hemen damat odasına giderek Batı'yı beklemeye başladım.

Of Batı of şimdi yapılacak şey miydi bu. Bari hemen gelse nikah memurunu da beklettik.

Odada stresli stresli volta atarken gözüme bi kağıt ilişti. Üzerinde Nur'a yazıyordu. Açtım, okumaya başladım.

"Olmadı,yapamadım Nur, benim evlenmek istediğim sen değilsin. Yolun açık olsun."

Sanki dünya durmuştu bunları okurken, etrafımda sesler vardı bir şeyler söylüyorlardı. Sonra ne olduğunu bilmediğim bir karanlık...

★★★★★★★★
Çok ekşınlı bir bölümdü.Beğendiniz mi?

Kaderim  SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin