4

210 6 3
                                    

- Derin ! Kızım kalksana. Okula geç kaldın. Bak hala yatıyor. Kızım kalksana !
Tövbe bismillah o nasıl bir sestir ya. Saat kaç ? Saat tam 9.30'u gösteriyordu. Oha ama ne uyumuşum be.
- Kalktım anne.
Diye cırladıktan sonra siyah pantolon ve kazaktan oluşan pek renkli formamı giyip banyoya yöneldim. Aynadaki yüzüme baktığımda gözlerimin şiştiğini gördüm, o kadar uyursan şişer tabii. Umursamayarak çantamı kaptığım gibi dışarı attım kendimi. Yürüyerek gitme lüksüm olmadığından taksiye binip okulun adresini verdim. Yaklaşık 15 dakikalık bir yolculuktan sonra sınıf kapısının önündeydim. Sınıftan gelen gürültülere bakarsak dersimiz boştu. Sınıfa girdim ve yine kimse sınıfa girdiğimi farketmedi. Sırama oturup müzik dinlemeye başladım. Uykum vardı o kadar uyumama rağmen.Teneffüs zilinin çalmasıyla kulaklığımı çıkarıp kitap okumaya başladım. Başımda birinin boğazını temizlediğini görünce kafamı kaldırdım. Erendi bu şu Sudelerin masasındaki çocuk.
- Efendim bir şey mi oldu ?
- Evet yani şey..Yarın yılbaşı için bir parti veriyoruz ve belki katılmak istersin diye düşündüm adres burada.
- Teşekkürler.
Gitmeyeceğimi biliyordum. Sessiz kızın böyle partilerde işi olmazdı. Ve gerekte yoktu zaten. Ben bunları düşünürken biyoloji öğretmenimiz içeri girdi. Defterimi çıkarıp dersi dinlemeye başladım. Anlaşılan bugün de aynı sıkıcılıkta geçecekti.
( Arkadaşlar bölümler biraz kısa oluyor farkındayım :) Ama sık yazmaya çalışıyorum. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Düşünceleriniz benim için çok önemli. )

Sessiz KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin