7

178 5 0
                                    

- Selam.
Aynı tavır.
- Derin ben hatırladın mı ?
Sessizlik.
- Hadi ama konuşmayacak mısın ?
- Ne istiyorsun ?
- Konuşmanı dedim sırıtarak.
- Bende susmanı
Göz devirdim ama aslında sırıtasım vardı.
- Gelmezsin sanıyordum sessiz çocuk.
Kafasını kaldırdı. İfadesi hmm..sıkılmış evet sıkıntılıydı.
- Ama geldim.
- Şaşırdım. Ne çiziyorsun ? Bakabilir miyim ?
- Hayır bakamazsın.
- Off çok sıkıcısınn, sıkıldım ben.
- Seni zorla tutmuyorum dimi burda ?
Bunu dik dik bakarak söylemişti.
- Seni müdürün odasında gördüğümde çok sinirliydin ne olmuştu ?
- Derin miydi ?
- Ne ?
- İsmin diyorum Derin miydi ?
- Ha, evet. Neden ki ?
- Bak Derin seni ilgilendirmeyen konulara karışmazsan ve yanımda boş boş gevezelik edip durmazsan çok sevinirim.
- Tamam ya sustum.
Borayı incelemeye başladım. Çok yakışıklı bir çocuktu. Keskin bir çene yapısı vardı. Çenelere ayrı bir düşkünlüğüm vardı. Erkeklerde çene yapısı benim için çok önemliydi. Neden bende bilmiyorum. Bora gizemli bir çocuktu. Nasıl biri olduğunu merak ediyordum ama çocuk kimseyi yaklaştırmıyordu ki yanına.
- Deriin !
Erenin sesiyle yerimde zıplamış olabilirim birazcık. Gülerek yanıma geldi.
- Özür dilerim korkutmak istememiştim konuşabilir miyiz biraz ?
- Olur tabi.
Sonra Erenle dışarı çıktık. Hava soğuktu, ürpermiştim.
- Dinliyorum.
- Boradan hoşlanıyor musun ?
- Nereden çıktı şimdi bu ve seni neden ilgilendiriyor ?
- Bora iyi biri değil canını yakar, uzak durman iyi olur senin için. Uyarmak istedim.
- Teşekkürler ama bir kötülüğünü de görmedim.
- Gizem..Gizem'in başına gelenler onun suçu Derin.
- Gizem kim ve ne olmuş Gizem'e ?
- Bu konuda konuşmasam daha iyi sanırım. Uzak durman gerektiğini bil yeter. İçerdeyim ben.
- Peki. Teşekkür ederim.
Gülümsedi.
- Ne demek.
Kimdi ki bu Gizem ? Ve nerden çıktı şimdi ? Bora melek gibi durmasa da kötü biri de değildi aslında. Ne saçmalıyorsun Derin ? Ne kadar tanıyorsun sanki sen Borayı daha ? Nasıl olsa anlarsın zamanla. Hava da soğukmuş üşüdüm be. İçeri girince Sudeyi sahnede gördüm. Sarhoş olduğu çok belliydi.
- Evet arkadaşlarr..Eğleniyor musunuz ? Ne oldu pek bir suskun geldiniz bana ? Şimdii..hani siz böyle suskunsunuz falaan..bende dedim ki bir bomba patlatayıım.Ne dersin Eren patlatayım mı ?
- Sude hadi in ordan bak pek iyi değilsin.
- Yo yo yoo hayır çok iyiyim ben. Patlatıyorum bombayı. Ben çok kötü bir şey yaptım biliyor musunuz ? Ben birine çook aşık oldum. Ölüyorum aşkımdan. Ama onun umrunda değil. Hemde hiç.
Sude gülerken birden suratı ifadesizleşti. Gözlerini bana sabitledi.
- Çünkü o başka birini seviyor. O kişi kim biliyor musunuz ? Aşık olduğum çocuk kim ? Evet arkadaşlar onun adıı..
- Sude in oradan.
- Karışma sen diye cırladı.
- Sud..
- O kişi Eren.
Kalabalıktan yükselen şaşkınlık uğultuları Sudenin deli gibi kahkaha atması.
- Yeter sen ne söylediğini bilmiyorsun. Gel buraya. Evet gençler parti bitti dağılın.
Şaşırmış mıydım ? Hayır, tahmin ediyordum zaten. Montumu aldım ve eve doğru yürümeye başladım, yorulmuştum ve hemen uyumak istiyordum.

Sessiz KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin