Eve gittiğimde annemin tezgaha bıraktığı notu gördüm
'Kızım acil bir iş görüşmesi için birkaç gün yokum. Kendine iyi bak. Öpüyorum.'
- Zaten haftanın altı günü iş görüşmesindesin.
Evde yalnız kalmayı sevmiyordum. Az yaşadığım o güven duygusunu annem yanımdayken hissediyordum sadece o da iki gün var üç gün yoktu zaten. Babam ben doğmadan önce annemi bırakıp gitmiş. Kim olduğunu bilmiyorum yani babamı hiç tanımıyorum desem doğru olur. Tanımayı ister miydim bilmiyorum. Belki de böylesi daha iyidir. Düşüncelerden kurtulmak için kafamı hızlıca iki yana sallayıp odama çıktım. Üstümdekileri çıkarıp yerine geniş siyah bir t-shirt ve penye şortumu giydim. İki gündür ders çalışmıyordum ve biraz konu çalışsam iyi olurdu.
***
Üç saat çalıştıktan sonra evde boş boş dolanmaya başladım. Tam televizyonu açıyordum ki kapı çalmaya başladı. Kim gelmiş olabilir ki ? Kapıyı açtığımda Ceydayı gördüm. Ağlıyordu.
- Ceyda ! Ne oldu ?
- De-derin ben..ben...
- Tamam gel içeri geçelim, konuşuruz.
İçeri girdi ve anlatmaya başladı :
- Derin ben çok üzgünüm.
Eliyle yüzünü kapatıyordu bunu Arda ile sorun yaşadığında yapardı. Arda kimdi diye sorarsanız Ceydanın sevgilisi gibi bir şey yani çok yakın arkadaşlar ve ikisi de birbirini seviyor aslında ama çıkmıyorlar. Ceyda farkı.
- Ceyda ne yaptın ?
- Ardaya ondan nefret ettiğimi söyledim. Çok pişmanım Derin çok.
- Ne yaptı da öyle bir şey dedin ?
- Babamla kavgalarımız işte anlattım Ardaya o da her şey düzelecek dedi. ( İşte burada sorun vardı Ceydaya ne derseniz deyin her şey düzelecek demeyin. ) Sonra ben de sinirlendim birden öyle dedim. Derin ne yapacağım ben ? Asla affetmeyecek biliyorum.
- Konuşmamı ister misin ?
Kafasını kaldırıp dikkatlice yüzüme baktı.
- Yapar mısın ?
- Ceyda tabii ki yaparım. Bana nadiren bir şey anlatırsın sen ve şuan o kutsanması gereken anlardan birini yaşıyoruz. Bunun şerefine Ardayla konuşacağım.
Gülümsedi.
- Deli ya.
Dil çıkardım ve mutfağa yürüdüm.
- Makarna yapacağım ben, acıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Kız
Teen FictionSessiz bir kızın düşüncelerini ve yaşadıklarını okuyacaksınız. Oyuncu eklemememin sebebi hayal etmenizi istemem. Kısa betimlemeler yapacağım elbette ama multimediayı karakterler için kullanmayı pek düşünmüyorum. Umarım kitabım size hitap eder. İyi o...