6

221 3 16
                                    

( Multimedia : Derin'in partide giydikleri )
- Geliyorsun yani öyle mi ?
- Evet geliyorum.
- Süper.
Karşımda geleceğimi söylediğimden beri sırıtan bir Eren vardı. Sırıtan insanlardan pek hazzetmezdim ama Eren'de o kadar itici durmuyordu.
- Partide görüşürüz.
- Tamamdır.
Partiye gitmemek konusunda kararlıydım ama annemden dolayı biraz moralim bozuktu. Özellikle son bir yılda bu kadar sık iş seyahetine çıkması doğru muydu ? Bir şeyler vardı ama ne olduğunu kestiremiyordum. Ve bu belirsizlik beni üzüyordu. İşte bu parti de moralimi düzeltmek için iyi bir fırsat olabilirdi. Zilin çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Son derse girecektik. Sırama geçtim, alışkın olduğumuz öğretmeni beklerken bambaşka biri girdi sınıfa. Uzun beyazımsı gri saçları vardı ama hayır yaşından dolayı değil boyaydı sanırım. Kısa bordo bir kot etekle deri ceket giymişti ayağında siyah, kısa ve topuklu botlar vardı. Yüzünde sadece bordo bir ruj ve eyeliner vardı.
- Ben yeni biyoloji öğretmeniniz Merve Girdal. Bu dersi tanışmaya ayıracağım zaten hepiniz dökülmüşsünüz. Evet ön sıradan başlayarak herkes adını söylesin, hepinizin adını öğrendikten sonra serbestsiniz sıkmayacağım sizi.
Gür ve kendinden emin bir sesi vardı. Ve güzel bir kadındı. Sıra bana geldiğinde kısaca 'Derin' dedim. Herkes ismini söyledikten sonra dediği gibi herkes yirmi dakika kafasına göre takıldı ve sonra zil çaldı zaten. Eve doğru yürürken telefonum çalmaya başladı. Arayan annemdi. Telefonu kapatarak yürümeye devam ettim ve sonunda kendimi eve atmayı başardım. Hemen duşa girdim çünkü saçlarım kirliydi. Kısa bir duştan sonra dolabın karşısına geçip yırtık jean ve gri kısa kollu bir t-shirt çıkardım. Günlük giyimimdi sonuçta bir parti için abartmaya gerek yoktu. Saçımı düzleştirdim ve yüzüme de biraz föndotenle parlatıcı sürdüm ve hazırdım.

Sessiz KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin