,,Clar!!" ,,Clar!!" ,,Clar!!"
Už to není dětský křik. Teď je to spíš křik mladé ženy. Počkat, ten
hlas znám... to je Ari !!! Pomalu otevírám oči a mám pocit jakoby má víčka vážila nejméně tunu. Po chvíli se mi podaří otevřít oči. První co spatřím je ustaraný výraz na obličeji který nepatří nikomu jinému než mé kamarádce Ari. ,,Co se děje?" vypravím ze sebe chraplavým hlasem. Vlastně chroptím tolik že mi Ari snad ani nemohla rozumět. Rozhlédnu se kolem sebe a zjišťuji že ležím na posteli u nás v chatce. A jelikož se mi stále nedostává odpovědi na mou otázku pokusím se otočit na bok. To se mi však vzápětí šeredně vymstí protože v tu chvíli padám na bok a nohou mi projíždí prudká bolest. ,,Clar, co to děláš!" Napomíná mě Ari přísným ale ustaraným hlasem.
Jediné na co se zmůžu je heknutí protože jsem stále otřesená z toho pádu. Potom se pokouším zvednout ale nohou mi zase projede prudká bolest. Proto jsem se rozhodla že si prohlédnu co mi tu bolest způsobuje. To co spatřím je docala děsivé......Na pravé noze mám dost děsivé rány a to jich je určitě ještě spoustu pod obvazem ! Ari snad čte moje myšlenky a rovnou odpovídá na mou stále nevyřčenou otázku. ,,Neboj Clar, pod tím obvazem máš jen jednu ránu ale nevím jestli se mi podaří jí vyléčit ale v lepším případě budeš mít jen velkou jizvu na noze...''
Ne že by mě Ari nějak uklidnila ale alespoň mě to zatím nebolí
Ari mi na rány nejspíš napatlala tu zelenou břečku které máme doma opravdu ale opravdu hodně. Ari tvrdí že je to mast proti bolesti a krvácení ale já si spíš myslím že smrad z té lektvarokaše spíš zažene všechny krvinky a destičky pryč a tudíž nemá rána jak a co krvácet ale na té bolesti přeci jenom něco bude. ,,Ari!?,za jak dlouho budu moct chodit ?'' ,,Promiň Clar, ale opravdu netuším... záleží spíš na tom jak se s tím tvé tělo vypořádá vzhledem k tomu že jsi v opravdu dobré kondici budešmoct chodit tak za dva měsíce.''Cože až za dva měsíce !? To snad není pravda. Ještě že jsem vzala dvojitou porci ,,kořisti''.
Ale stejně nám jídlo vydrží tak na dva týdny to znamená že Ari bude muset jít do Redmotu místo mě...
____________________________________
Omlouvám za to že tahle kapitola byla opravdu o ničem ale můj tvůrčí duch je s prominutím HAJZL! Jen tak si odešel a já nevím kam takže ho budu muset najít. Naštěstí už vím (alespoň zhruba) o čem bude další kapitola a tak se, moji milý čtenáři, mužete těšit na další kapitolu.😊😊😊😊😊
ČTEŠ
Můj Bratr HRANIČÁŘ [Pozastaveno]
FanfikceCo by se stalo kdyby na straně Morgharata, pána temných a deštných hor, stála i žena? A co by se stalo, kdyby tahle žena stála i v řadách Temudžajů, nebo kdyby pracovala pro Jůsala v družinách Tualagů a nebo třeba pro sira Korina,a nebo kdyby u Ten...