,,Vím o Willovi skoro všechno ale on nemá ani potuchy o mojí existenci !!!"
Tahle věta mi zní v hlavě už pořádně dlouho . Přesně si pamatuju že jsem tuhle větu zařvala na svou kamarádku .Je toho na mě moc. Nejspíš tomu nerozumíte a proto vám povím svůj příběh odzačátku.
Byla jsem ještě opravdu malá když v Araluenu vypukla válka.
Válka by nejspíš nikdy neskončila kdyby jeden hraničář jménem Halt nebo tak nějak nepřevedl araluenská vojska přes brod.
Všichni ho uznávají jako hrdinu ale já ho z celého srdce nenávidím. Nenávidím ho protože když už se mu podařilo převést celé vojsko přes brod měl už tak malo síly že když ho napadla skupinka Morgharatovích vargalů neubránil se jim a zhroutil se. Vargalové by ho určitě zabili ale to by se do toho nesměl vložit
můj tatínek. Můj táta se jmenoval Daniel a byl to plukovník který věrně sloužil Araluenu. Klidňě mohl žít nebýt toho zatraceného Halta. Jakmile táta spatřil že se ten zpropadenec Halt hroutí k zemi,popadl jedinou zbraň kterou u sebe měl a vrhl se přímo mezi skupinku dvanácti vargalů s Haltem uprostřed. Jelikož jediná zbraň kterou u sebe měl byla dřevěná tyč která kdysi bývala tatínkovím kopím a všichni vargalové měli zubaté meče,sekery nebo sekeromlaty byl to předem prohraný boj ale to byste museli znát mého otce. Do všeho se vrhal po hlavě. Možná se to bude zdát neuvěřitelné ale mému otci se podařilo zabít všechny vargaly !!! Ale bohužel vargalové nebyli jediní kdo ztratil život. Můj otec ho ztratil také. Ještě než zemřel řekl tomu šílenému vrahu Haltovi : ,,Halte,příteli pomohl jsem ti a teď ty pomož mě. Mám ženu,Clar,která čeká dítě. Postarej se o ni i o toho človíčka."Ale o mě se nezmínil. Chvíli jsem jen seděla v křoví a viděla jak Halt odjíždí a potom i přes všechno nebezpečí které mi hrozilo jsem se rozběhla domů.
Jakmile jsem tam doběhla, spatřila jsem maminku vedle které leželo malé stvořeníčko. Vedle maminky stál Halt a maminka mu říkala:,,Jmenuje se Will postarej se o něj."Potom se rozplakala tiše vyslovila tatínkovo jméno a opustila náš svět. Myslela jsem že se mi srdce rozskočí smutkem ale všechen smutek nakonec přebil vztek. Vzek na člověka který je možná hrdina pro Araluen ale pro mě je to ten největší zločinec. Nebýt jeho mohli by moji rodiče žít a můj bratr by se mi tak nikdy neztratil.
A proto jsem načala novou kapitolu svého života.
Rozhodla jsem se pomstít.
ČTEŠ
Můj Bratr HRANIČÁŘ [Pozastaveno]
Hayran KurguCo by se stalo kdyby na straně Morgharata, pána temných a deštných hor, stála i žena? A co by se stalo, kdyby tahle žena stála i v řadách Temudžajů, nebo kdyby pracovala pro Jůsala v družinách Tualagů a nebo třeba pro sira Korina,a nebo kdyby u Ten...