#13: I missed you

1.1K 150 4
                                    

Macie tego nexta, tylko się nie zesrajcie

All the love

Gwendolyn

Na lotnisku odebrał mnie pan Horan, który wyglądał dużo marniej niż go zapamiętałam. Wyglada na to, że zakłamanie i dwulicowość, jednak niszczą człowieka.

Lekarz wysadza mnie przed szpitalem, z pod którego odbiera mnie Georgia, a on sam odjeżdża.

- Hej, Gwen. - Odzywa się, kiedy mnie widzi, a ja kiwam głową na znak przywitania i lekko się uśmiecham.

Stawiam powolne kroki w stronę dużego budynku, uważnie obserwując jego otoczenie i samą budowle. Wnioskuje, że od zewnątrz nic się nie zmieniło, a kiedy wchodzę do środka stwierdzam to samo.

Stary, dobry zapach psychiatryka.

- GWEN! - Słyszę dobrze mi znany, jednak trochę wydoroślały głos mojej małej przyjaciółki, która zbiega po schodach i ląduje prosto w moich ramionach.

- CHLOE! - Śmieje się, przytulając ją mocno do siebie, kiedy opłata nogi wokół moich bioder, a ręce wokół szyi. - Tęskniłam, mała.

- Ja też, tak strasznie. - Przyznaje i tkwimy w uścisku jeszcze chwile, po czym dziewczynka mnie puszcza i razem z Georgią idziemy na górę.

Wchodzę do mojego pokoju, w którym Bogu dzięki nic nie zostało naruszone i zostawiam moją walizkę na jak zwykle nie ogrzanej podłodze.

Jesteśmy w domu.

✖️✖️✖️

Kocham was męczyć:)

Killers || n.h ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz