#24: People gossip

1.1K 156 12
                                    

Gwendolyn

- Hejka, Blake. Jak tam? - Pytam na wstępie.

- W porządku. Straciliśmy dużo pacjentów odkąd wyjechałaś. Ludzie plotkują. - Wzdycha.

- To przez to, że odesłali mnie tutaj? Myślisz, że będę musiała tam wrócić? - Pytam, lekko panikując.

- Skądże. Ważniejsze jest wyleczenie jednego klienta niż stracenie dwójki. - Pociesza mnie. - A co tam u naszej ulubionej parki?

- Nie denerwuj mnie, Blake. Ta jego dziewczyna jest jeszcze bardziej pierdolnięta niż przypuszczałam. - Warczę i spoglądam na dziewczynę jednym okiem.

- Może uda mi się urwać z praktyk na pare dni i cie odwiedzę albo dam radę przekonać któregoś z wykładowców na wymianę.

- Byłoby swietnie! - Ciesze się. - A, i Blake, jakby co jesteśmy parą. Fajnie, że się zgadasz, dzięki, kocham cię, pa!

Mimo, że chłopak napewno by się zgodził wole uniknąć jego zbędnych pytań, dlatego szybko się rozłączam i wracam do pary.

- Przepraszam, dzwonił mój chłopak. - Wzdycham teatralnie. - Ale i tak musze się zbierać mam jeszcze pare głów do powieszenia.

Dziewczyna patrzy na mnie z przerażeniem, a ja się uśmiecham.

- Oh, główek czosnku oczywiście! Świetnie smakują z rukolą, pomidorami truskawkowymi i mozzarelą. - Mrugam i odwracam się, uprzedzając Georgie, że wracam do szpitala, na co o dziwo się zgadza.

Killers || n.h ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz