1.kapitola- Probuzení

1.1K 41 3
                                    

Pomalu jsem otevřela oči. Ležela jsem v rakvi, nejspíš v nějakém sklepě. Světlo mě pálilo do obličeje. Snažila jsem si před ním ochránit oči.Po chvíli jsem byla schopná se posadit. Vedle mě někdo seděl. Pořádně jsem se na něj podívala."Caroline..." Zašeptala jsem nejistě. Jako by vypadla z transu. Rychle se zvedla ze židle a podívala se na mě.


"Eleno!" Vykřikla a přišla ke mně. Zakroutila jsem hlavou, "Caroline co se děje?" Povzdechla si, "kde jsou všichni? Jak dlouho jsem byla mimo?"


Caroline se zhluboka nadechla, ale nic z ní nevypadlo, "co je špatně?" Vykřikla jsem. Začínala jsem mít pocit, že něco není v pořádku.


"Eleno, stalo se toho tolik," smutně se na mě podívala. "Je to Bonnie, nemám pravdu? Neměla jsem se vzbudit, dokud ona nezemře," připustila jsem. Přikývla.


"Bonnie je mrtvá," potvrdila má podezření. "Unesla ji nějaká zvláštní skupina upírů a zabila." Utřela si slzu, která jí volně stékala po tváři.


Povzdechla jsem si, "hádám, že to není všechno co se stalo." Stroze přikývla."Caroline mluv se mnou! Co se ještě stalo?" Smutně se na mě podívala, "Jeremy...I Jeremy zemřel," dořekla pomalu.


Do očí se mi začaly hromadit slzy, "jak se to stalo? Kdo to udělal?" Vykřikla jsem."To Damon..." Přerušila jsem ji, "Damon? On zabil Jeremyho?" Soucitně se na mě podívala. "Ne, ne, to se nemohlo stát, proč by to dělal..." Po tvářích mi stékala spusta slz.


"Miloval tě, neunesl pomyšlení, že bude žít bez tebe dalších šedesát let

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Miloval tě, neunesl pomyšlení, že bude žít bez tebe dalších šedesát let." Zakroutila jsem hlavou, "kdyby mě opravdu miloval, tak by tohle neudělal."


Povzdechla si, "úplně se z toho zbláznil, nebyl při smyslech," vysvětlovala. Rychle jsem se zvedla z rakve a postavila vedle ní.


"A kde je Damon teď?" Zakroutila hlavou, "to nikdy neví, poté se po něm i Stefanovi slehla zem. Zmizeli neznámo kam. Možná už ani nejsou naživu."


"Kdo další ještě zemřel mojí vinou?" Zeptala jsem se. Pokusila se mě utěšovat, ale nenechala jsem se."Všichni umírají jedině mojí vinou a teď to není nic vyjímka." Vzpomněla jsem si na mé poslední chvíle, než jsem usnula.


"A co Alaric, kde je?" Zeptala jsem se vyděšeně. "Není snad taky..." 

Rázně zakroutila hlavou, "po smrti Jo odjel za nějakou pracovní záležitostí do Dallasu. Nechce s námi už mít nic společného."Smutně jsem přikývla a vydala se ke dveřím od sklepa. Nechápavě mě sledovala, "Eleno, kam to jdeš?"

The Awakening- Elena a Elijah FanFictionKde žijí příběhy. Začni objevovat