Ta žena mě překvapeně sledovala. Ustaraně poklekla na kolena přede mě a položila mi ruku na tvář. Zmateně jsem se na ni dívala.
"Tatio?" Zeptala se. Mírně jsem zakroutila hlavou.Nakrčila obočí, "tak kdo jsi?"
Pořád jsem se rozhlížela okolo sebe, "jsem Elena. Elena Gilbertová."
"Jsi další dvojnice," doplnila mě ta žena. Pomalu jsem přikývla, "ale jak to víte?"
Mávla rukou, "uklidni se, Eleno. Jako další dvojnice nemůžeš být ze stejné doby jako Tatia. Tak odkud jsi?"
"Z 21.století," zamumlala jsem tiše. Ta žena vykulila oči, "a jak ses sem dostala?"
Zakroutila jsem hlavou, "nevím. Unesly mě nějaké čarodějky a pak jsem se probudila tady. Jediné co chci je se dostat zpět."
"S tím ti mohu pomoci. Jsem Aynna." Elena se chytla za hlavu, Ayana, proč mám pocit, že jsem o ní kdysi něco slyšela? Asi proto, že opravdu slyšela."Jsem čarodějka. Mohu nalézt kouzlo, jak tě dostat zpátky, ale musíš mi dát nějaký čas." No jasně, Ayana byla blízká přítelkyně Esther, ach můj bože.
"Pojď raději se mnou, někdo tě tu může vidět." Zvedla jsem se a vydala se přes louku za ní. Pořád jsem byla nahá a dvojnice, a tak kdyby mě takhle někdo viděl, určitě by to vyvolalo obrovské pozdvižení.
S Ayanou jsme v lese vešly do malé dřevěné chatky. Posadila jsem se na něco, co vypadalo jako postel a Ayana se po chvíli vrátila zpět s modrými šaty. Překvapeně jsem si je od ní vzala. Byly dlouhé s hnědým opaskem.
"Obleč si je," vyzvala mě, "musíš vypadat jako z dnešní doby," pokračovala, když jsem se dostávala do šatů. "Budeš muset říct, že jsi ztracené dítě, které bylo uneseno hned po porodu. Řekneš, že se tě ujala nějaká anglická rodina, která byla před nedávnem vyvražděna a ty jsi uprchla."
Nejistě jsem přikývla. Ale jak mám dělat, že jsem z Anglie? "Takže necháme Tatiu, aby si myslela, že jsem její sestra, která byla unesena hned po narození?" Ayana přikývla. "Je to jediný způsob, jak vysvětlit to, že vypadáte úplně stejně."
Zkoumavě se podívala na mou hlavu, "ještě tvé vlasy, jsou tak nepřirozeně rovné. Upravím ti je, aby vypadaly víc jako z téhle doby."
ČTEŠ
The Awakening- Elena a Elijah FanFiction
FanfictionElena Gilbertová se probouzí rok poté, co na ni Kai uvrhl kletbu. V její přítomnosti je pouze jediná osoba- Caroline. Dozvídá se, že ti co jí byli nejbližší, jsou pryč. Bonnie je mrtvá, Jeremy také. O bratrech Salvatorech nikdo nic neví, jako by se...