Elijah se zastavil až těsně před ní. Natáhl ruku a položil ji na její tvář. Elena ucítila, jak pod jeho dotekem přímo hoří.
Pak se znovu přibližoval až do chvíle, dokud se jeho rty nedotýkaly těch jejích. Elena věděla, že to nebylo zrovna čestné, ale líbal s takovou elegancí a něžností, že se prostě nemohla odtrhnout. Ruce mu obmotala okolo krku.
Elijah se odtáhl a pohladil ji rukou po tváři. Pak se na ni tak krásně jemně usmál. Začala rudnout.
Rychle se od něj odtáhla. "Promiň, já musím jít," nervozně se otočila a vydala se pryč. Ucítila, jak ji popadla jeho ruka. Překvapeně se na něj podívala.
"Kdo jsi?" Zkoumavě si ji prohlížel, "jak je možné, že vypadáš úplně stejně jako Tatia?"
Elena zavřela oči, jako by se historie zase opakovala. Jak si mohla myslet, že by ji právě Elijah neodhalil?
"No, já," začala pomalu Elena. Znovu popadla dech. "Bude to znít asi neuvěřitelně, ale já jsem její sestra. Byla jsem odhozena hned po porodu."
Elijah překvapivě pozorně poslouchal celý její vymyšlený příběh. "To je mi líto," řekl, když domluvila. A znělo to soucitně a upřímně.
"Teď už opravdu musím jít," řekla nakonec Elena. "Ayanna by o mě mohla mít starost, pokud se tam neobjevím."
"Doprovodím tě," řekl rozhodně, "už se stmívá." Elena se jemně pousmála, "děkuju ti. Ale není to nutné. Ayanna bydlí na kraji louky."
Elijah přikývl, "já vím, kde Ayanna žije, ale cestou bys mohla potkat naprosto kohokoliv. Potuluje se tady hodně banditů."
Nakonec se ho rozhodla poslechnout, protože byl neoblomný a vydali se k Ayannině chýši. Před ní se s ní Elijah rozloučil a odešel pryč. Byl opravdu úžasný gentleman už jako člověk. Také už měl svůj půvab a inteligenci, přesně jak znala ze své doby.
Elena se vyděsila, když se dveře před ní otevřely a za nimi stála naštvaně se tvářící Ayanna. Překvapeně vešla dovnitř a pozorovala ji.
"Kde jsi byla tak dlouho?" Zeptala se jí a projela ji pohledem. Pokrčila rameny, "byla jsem se projít jen po okolní louce."
"Viděla jsem tě jít s Elijahem." Elena přikývla, "ano, doprovodil mě."
Ayanna se na ni přísně podívala, "to už nikdy nedělej. Pokud tě s ním někdo viděl, tak by si mohl myslet, že jsi lehká dívka a tvá pověst by mohla být narušená," varovala ji. Pak už vypadala mírněji, "chápu, že jsi z jiné doby a nejsi na to zvyklá. Jakmile ale někdo vidí ženu, jak se potuluje s nějakým mužem, tak ji mohou vyhlásit za lehkou dívku."
Elena mírně přikývla, těmto pravidlům příliš nerozuměla, ale musela je nějak respektovat. Alespoň dokud Ayanna nenajde způsob, jak ji dostat zpět do její doby.
ČTEŠ
The Awakening- Elena a Elijah FanFiction
FanfictionElena Gilbertová se probouzí rok poté, co na ni Kai uvrhl kletbu. V její přítomnosti je pouze jediná osoba- Caroline. Dozvídá se, že ti co jí byli nejbližší, jsou pryč. Bonnie je mrtvá, Jeremy také. O bratrech Salvatorech nikdo nic neví, jako by se...