Stála jsem ve svém pokoji. Marcela jsme pořád nenašli. Žila jsem v nejistotě, protože jsem nevěděla, kdy se mu ke mně opět podaří dostat.
Otevřela jsem dveře a odešla z pokoje. Rozhodla jsem se si dojít pro nějaké pití. Bylo to tu trochu jako ve vězení. Musela jsem tu být a nesměla nikam odejít. Když jsem došla k zábradlí, zaslechla jsem nějaké hlasy.
Zastavila jsem se a pokusila se naslouchat. "Po tom všem špatném, co jsi kdy udělal, já v tebe pořád věřím, Klausi."
Překvapeně jsem sledovala dění přede mnou. Dole si povídal Klaus s tou blonďatou dívkou."Jak můžeš věřit někomu, kdo se nikdy nezmění? Camille!" Zvýšil hlas Klaus. Jmenovala se Camille, uvědomila jsem si. "I teď dělám spoustu nesprávných věcí!" Zakřičel vztekle.
Ta dívka si povzdechla a položila mu ruku na tvář, "každý z nás dělá chyby, je to naprosto přirozené. Hlavní je umět se z nich poučit."
Klaus rychle strhl její ruku, "já se z nich nikdy nedokážu poučit, protože já jsem ta bezcharakterní stvůra, přesně jak mi všichni říkají!"
Camille chtěla něco namítat, ale Klaus za sebou vztekle práskl dveřmi a byl pryč. Odhodlala jsem se sejít dolů.
"Ahoj," pozdravila jsem ji rychle. Překvapeně se na mě otočila. "Promiň, nechtěla jsem tě vyděsit."Zakroutila hlavou, "ne, to je v pořádku. Víc než Klaus mě určitě vyděsit nemůžeš." Pousmála jsem se a postavila se přímo před ní.
"Ty jsi Klausovo přítelkyně?" Zvědavě jsem ji pozorovala.Zakroutila hlavou, "to opravdu ne. Jsem něco jako jeho kamarádka, pokud se to tak dá nazvat."
Přikývla jsem. "Já jsem ta, která se pokouší v něj věřit. Snažím se v něm najít to dobro, které pořád někde hluboko uvnitř je."
Povzdechla jsem si, "je mi líto, že ti to musím říct, ale Klaus je stvůra a je příliš pozdě, aby se s tím mohlo něco udělat. Bez zábran zabil mou tetu Jennu, i matku mého kamaráda. Nemyslím si, že je nějaká šance na zvrácení tohohle všeho."
Camille si povzdechla, "chápu, že tomu nemůžeš uvěřit. Ale Klaus žil s otcem, který nebyl jeho vlastní. Dával mu to dost jasně najevo, bičoval ho. To on z něho udělal tak nedůvěřivého člověka."
Znovu se ně mě podívala, "vím, že to je pro tebe těžké, Eleno. Ale zkus v něm alespoň na chvíli vidět toho člověka, kterým kdysi býval."
ČTEŠ
The Awakening- Elena a Elijah FanFiction
FanficElena Gilbertová se probouzí rok poté, co na ni Kai uvrhl kletbu. V její přítomnosti je pouze jediná osoba- Caroline. Dozvídá se, že ti co jí byli nejbližší, jsou pryč. Bonnie je mrtvá, Jeremy také. O bratrech Salvatorech nikdo nic neví, jako by se...