Povzdechla jsem si, "Car, všechno se změnilo..." Smutně přikývla, "ale nic nedokážeš, když na to budeš pořád myslet. Musíš se trochu uklidnit."
Zakroutila jsem hlavou, "a jak? Já prostě nemůžu přestat, pořád myslím na Bonnie, zabili ji kvůli mně. Alaric přišel o manželku vlastně taky kvůli mně a Jeremy zemřel překvapivě kvůli mně." Po tváři mi stekla slza.
"Eleno, takhle už to dál nejde!" Lehce se pousmála, "to není tvoje vina," předvědčovala mě. Pozorně se na mě podívala, "copak si myslíš, že mně vůbec nechybí? Zemřeli oba mí rodiče, a nezapomínej, to i já jsem ztratila Bonnnie, pro mě je to úplně stejný, jako pro tebe."
Omluvně jsem se na ni podívala, "takhle jsem to nemyslela," pomalu sklonila hlavu k zemi, "Car," zašeptala jsem, pomalu zvedla hlavu a podívala se smutně na mě.
"Odpusť mi, nenapadlo mě to." Caroline přikývla a zase už byla tou, kterou jsem znala nejlépe. Oči jí opět zářily, s úsměvem mě sledovala, při jejím nadějném pohledu jsem se musela také usmát. "Prostě se musíš trochu odreagovat," začala znovu naléhat, "napusť si vanu a na chvíli si jednoduše odpočiň."
Nakonec jsem neochotně přikývla, chtěla jsem jí udělat radost. Její úsměv se rozšířil, ráda by mě viděla takovou, jakou jsem kdysi bývala.
Rozhodla jsem se uposlechnout její rady. Svlékla jsem se úplně do naha a uvázala jsem si na sebe jemný černý látkový župan.
Vlasy jsem si stáhla do volného drdolu a vydala se do koupelny. Rozhodla jsem se použít tu, která byla naproti Elijahovo pokoji.
Byla opravdu hodně prostorná, na kraji byla obrovská vana. Pomalu jsem za sebou zabouchla dveře. Prohlédla jsem se v dlouhém zrcadle, které viselo nad umyvadlem. Povzdechla jsem si a začala napouštět vanu.
Chytla jsem lemy županu a opatrně ho ze sebe sundala. Vodu jsem zastavila a jemně vsunula pravou nohu do vany.
Byla příjemně teplá. Ponořila jsem se do ní tak, že už mi vykukovala pouze hlava. V hlavě se mi začalo hromadit hrozné množství otázek.
Klaus na to, že je Klaus, se nechová až tak špatně. Čekala bych, že mě obětuje Marcelovi, ale neudělal to, chce ho mučit. Vlastně je teď zamčený ve sklepě.
Rebekah je pořád stejně protivná, nemá mě ráda. Nikdy mi neodpustila tu tehdejší zradu s dýkou. Elijah mi tady přijde snad jedinej o koho se mohu opřít. Věřím mu, nevím co bych dělala, kdyby tady nebyl a tehdy by zemřel.
Na Kola snad ani myslet nechci, v jeho přítomnosti mám strach. Děsí mě ty jeho pohledy a doteky. Už teď se mi dělá husí kůže.
I Hayley na mě působí poněkud zvláštně. Absolutně netuším, co od ní čekat. A jako skoro všichni tady, také není mou největší fanynkou.
Pomalu jsem zavřela oči a nechala se dál unášet myšlenkami. Voda byla opravdu příjemná, Caroline musím uznat, že měla přímo výtečný nápad.
ČTEŠ
The Awakening- Elena a Elijah FanFiction
FanfictionElena Gilbertová se probouzí rok poté, co na ni Kai uvrhl kletbu. V její přítomnosti je pouze jediná osoba- Caroline. Dozvídá se, že ti co jí byli nejbližší, jsou pryč. Bonnie je mrtvá, Jeremy také. O bratrech Salvatorech nikdo nic neví, jako by se...