Elijah se postavil a pokoušel se chovat, jako by se vůbec nic nedělo. Pozorně jsem se podívala na jeho kousnutí na krku.
"Tohle je hrozný, Elijahi. Musím ti to alespoň vyčistit. Potom tě odvezu, nedovolím, aby se ti něco stalo."
Elijah si povzdechl, "Eleno, já jsem Původní, zvládnu to." Rozhodně se otočil směrem ke svému autu.Pevně jsem ho chytla za ruku. Překvapeně se na mě otočil a tázavě se mi zadíval do očí. "Prosím, nech mě ti pomoci. Svým způsobem jsem tě do toho dostala já, tak mě nech ti trochu pomoct."
Povzdechl si a nakonec jsme se vydali do opuštěné chatky, která byla poblíž. Elijah se cestou lehce zamotal. "Já jsem ti to říkala," nemohla jsem si odpustit tu poznámku.
Pomalu si lehl do staré postele. Sice vypadala, že se každou chvíli rozsype, ale překvapivě zatím držela.
Nechala jsem ho tam a odešla ven k řece. Voda byla studená, a tak jsem se do ní rozhodla namočit šátek.
Když jsem se vrátila, Elijah pořád ležel na posteli, ale měl zavřené oči. Povzdechla jsem si a vlezla jsem na jednu stranu postele a přiložila mu mokrý šátek na čelo. Všimla jsem si, že má pootevřené oči a stěží mě pozoruje.
I jeho dech se neklidně zrychloval. Rozhodla jsem se sedět hned vedle něj. "To vyprchá, musí." Opakovala jsem mu. Oči už měl zavřené, ale pořád sebou neklidně škubal. Hrozně se i potil. "Elijahi," zašeptala jsem. "Elijahi!" Neklidně jsem s ním zavrtěla.
Rychle otevřel oči a podíval se na mě. "Musíš jít pryč, nech mě tady a jdi." Zakroutila jsem hlavou, "ne, nenechám tě tu," řekla jsem rozhodně.
Povzdechl si, "za chvíli mě ten jed bude ovládat. Ublížím ti." Zamračila jsem se, "já s tebou zůstanu," pokračovala jsem rozhodně.
Už ani nechtěl dál nic říkat a znovu si lehl. Hned zase usnul. Seděla jsem naproti a jen ho pozorovala.Opět se začal hrozně potit. Rozhodla jsem se ho znovu nebudit. Spal už přes dvě hodiny. Pozorně jsem si prohlížela jeho obličej. Vypadal tak nevinně, když spal.
Tak moc jsem se lekla, když náhle otevřel oči a podíval se na mě. "Elijahi," zašeptala jsem po chvíli. Náhle se jeho pohled přeměnil v srdečný úsměv. Udiveně jsem ho pozorovala.
"Tatio," zašeptal něžně.
Zakroutila jsem hlavou, "ne, Elijahi, já jsem Elena," přesvědčovala jsem ho. Nereagoval, ale omámeně se přibližoval k mým rtům.
ČTEŠ
The Awakening- Elena a Elijah FanFiction
FanfictionElena Gilbertová se probouzí rok poté, co na ni Kai uvrhl kletbu. V její přítomnosti je pouze jediná osoba- Caroline. Dozvídá se, že ti co jí byli nejbližší, jsou pryč. Bonnie je mrtvá, Jeremy také. O bratrech Salvatorech nikdo nic neví, jako by se...