Wysiadłam z samochodu i ruszyłam w stronę klubu, gdzie miał się odbyć koncert. Było tam pełno dziewczyn. Nie wiem czy kiedykolwiek ich zobaczę skoro jest ich tam, aż tyle. Szłam koło ich wszystkich i spostrzegłam umięśnionego mężczyznę, który na piersi miał plakietkę „Mark".
- Dzień dobry. - przywitałam się. - Ja jestem Courtney Hastings.
- Bardzo proszę panno Hastings. - wręczył mi wejściówki do ręki. - Widzi pani te dziewczyny? - wskazał na małą grupkę nastolatek. - Idą one do miejsc dla vipów. Można sobie wybrać, albo miejsce na balkonie, albo przy scenie. Radzę na balkonie.
- Bardzo dziękuję za rady i bilety. Dowidzenia! - ruszyłam do dziewczyn.
Stanęłam przy nich i napisałam do Leondre.
Blackhappy_quokka: Leo nie dam chyba rady przyjść na ten koncert w Londynie
dopamineleondre: DLACZEGO!?!?!?
Blackhappy_quokka: Wyjeżdżam wtedy
Blackhappy_quokka: Do babci
Blackhappy_quokka: W Polsce
dopamineleondre: Nie.. proszę..
Blackhappy_quokka: Przykro mi
Nie otrzymałam odpowiedzi więc wyłączyłam telefon. Nagle z boku usłyszałam piski.
- O mój Boże to BaM!!!!! - krzyczały dziewczyny.
Jak ma tak być na koncercie to moje uszy tego nie przeżyją. Podeszłam powoli do miejsca zdarzenia. Chłopaki wyglądali przez okno i machali fankom, ale zaraz potem się schowali. Dziewczyny, które stały razem ze mną przy wejściu dla „Vipów" miały stać w pierwszych 4 rzędach. Wpuścili nas jako pierwsze. Stanęłam z boku, tak aby Leo mnie nie zauważył. Nagle mój telefon zawibrował.
realcharlielenehan: W połowie koncertu Mark weźmie cię na backstage
realcharlielenehan: Gdzie stoisz?
realcharlielenehan: Leo poszedł się wysikać
realcharlielenehan: To gdzie?
Blackhappy_quokka: Fuj
Blackhappy_quokka: 3 rząd prawa strona koło ściany
Widziałam jak Charlie wychodzi na scenę, chociaż ochroniarze kazali mu tego nie robić. Stanął na samym środku i zaczął wodzić wzrokiem po Sali, aż w końcu mnie zobaczył. Pomachał mi, a oczy wszystkich Bambinos zwróciły się w moją stronę. Odmachałam chłopakowi i nie przejmowałam się bandą nastolatek spoglądających prosto na mnie. Teraz liczył się tylko koncert.
;
CZYTASZ
IG DREAM|L.Devries |discontinued|
FanfictionZapraszam na ff o Leo Jest ono w formie dm na Instagramie