"Daha bu virüsle ilgili tek bir bilgim yok nasıl ilaç geliştirebilirim söyler misiniz?"
Beyazlar içindeki adam hızla kalktı oturduğu sandalyeden. Bu hastaneye bir virüsün araştırması için özel olarak çağırılmıştı. Doktor değildi. Sadece daha önce birkaç hastalığa geçici de olsa çözüm bulmuş başarılı bir kimyagerdi. Bilinmeyen bir virüse isim bulmuş buna uygun interferonu da kendisi geliştirmişti.
"Seni buraya olay çıkarman için çağırmadık. Hastanemizde bir hasta var ve neyi olduğunu bilemiyoruz. Hiç bir doktor teşhis koyamadı. Sen bu hastanede teşhis koyup tedavi için ilaç üreteceksin.Böylelikle bizde hastanemizin ismini duyuracağız. Merak etme hakkın olan parayı fazlasıyla alacaksın.'' Diyerek söze giren hastanenin sahibiydi.
''Peki ya hasta ölürse? Suçu bana atmak için hazırsınız değil mi?''
''Mümkünse hastayı öldürme. Onun üzerinde çok ilaç deneyeceksin çünkü.''
''Ne yani siz hastayı denek olarak mı kullanmayı düşünüyorsunuz?
''Yani senin de bunda payın olacak tabiki. Aslında paydan daha fazlası. Onu denek olarak kullanacak olan sensin tatlım''
Üstünde mini eteği olan bayan cümlesini tamamlayıp ayağa kalktı. Hastanenin sahibiydi ve oldukça kibirli bir yapısı vardı.
"Bana bak Baekhyun ! Bu hastayı hastanemizin avantajı olacak şekilde değerlendir. Aksi takdirde emin ol kariyerini bitiririm. "
" Beni böyle ucuz şeylerle tehdit etme Hei ! İnsan hayatı söz konusu olan. Kariyerim umrumda değil!"
"Deney için insanları öldürdüğümüz günleri ne çabuk unuttun! Bu hastayı avantaja çevir. Geçmişi açığa çıkarırsam belki bende yanarım ama en azından seni yakarım! Anladın mı beni ?"
Tek kelime edememişti karşısındaki adam. Hastanenin sahibi topuklu ayakkabılarının çıkardığı sesi umursamadan odadan ayırdı. Bu sese eşlik eden ise Baekhyun un sinirle masaya vurduğu yumruğu olmuştu.
Bu kurgum benim ilk kurgumdu. Bu yüzden bende yeri hep ayrı olacak. Aslında hala kendimi acemi bir yazar olarak görüp yayımlama konusunda kararsızdım. Ama bunun üzerinde çalışmak bana iyi gelir gibi hissettim. Lütfen yorum ve saygı çerçevesince eleştirilerinizi benden saklamayın. Sürekli silip yazdığımı farkındayım affedin. Kendime son bir şans tanımaya karar verdim. Gittiği yere kadar artık. Şimdi silmemek üzere yayımlıyorum. Umarım bu sefer hep beraber finali görebiliriz. ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salgın
FanfictionBilmediği bir virüsle savaşmıştı...Sırf ona virüs kadar yabancı biri için. (Baekhyun OC) ✒️ 19/02/2019 _ 00/00/0000