Capitolul 4

169 17 7
                                    

     

    Zgomotul infernal produs de alarma ceasului meu ,  m-a fortat sa imi deschid ochii . Nu imi amintesc foarte bine cand am adormit dar stiu ca era destul de tarziu si Harry inca nu plecase  de la usa mea , imi spunea ca ii pare rau si ma implora sa ii deschid. Nici nu stiu de ce ii pasa atat de mult daca il iert , de parca lui i-ar pasa de ce simt pentru el . Pentru el eu sunt doar o misiune care trebuie sa fie indeplinita .

      M-am facut curaj si m-am dat jos din pat , ma indreptam cu pasi greoi spre baie ,sperand ca un dus îmi v-a limpezi mintea. Am dat drumu la apa si ,cand  picaturile fierbinti mi-au atins pielea fina , un suspin mi-a iesit , era atat de bine , ca un masaj pe un corp încordat. M-am luat gelul de dus si mi-am curatat trupul cu buretele. Mirosul de levantica al gelului meu  a umplut întreaga baie. Dupa ce am termintat dusul, m-am îmbracat în halatul meu visiniu închis si m-am îndreptat spre dulap unde urma partea cea mai grea. Sa îmi aleg hainele pentru astazi. Dupa aproximativ 15 minute de rascolit si cautat, mi-am gasit tinuta perfecta  pentru o zi atat de însorita ca asta. M-am îmbracat într-o rochie neagra mulata cu o geaca de piele pe deasupra. Pentru ca tinuta mea sa fie perfecta am asortat-o cu un colier cu negru cu rosu. M-am întors in baie unde m-am machiat , pentru machiajul mmeu meu am folosit fond de ten , pudra ,tus pentru ochii si un ruj rosu mat pentru buze. M-am încaltat cu bocanci mei cu toc si am coborat la parter. Nu voiam sa mai vorbesc cu Harry asa ca m-am gandit sa plec fara sa îi spun, mergeam pe varfuri pentru a nu ma auzi dar se pare ca i-am subestimat, cand eram pe punctul de a iesi din casa vocea lui groasa m-a oprit.

-Emma? M-a prins. Mi-am spus în minte.

-Da. M-am întors pe calcaie si am mers spre bucatari , din e venind un miros încantator. Am intrat si am ramas cu gura cascata cand am vazut ce se întampla în bucatari. Harry gateste? M-am uitat intens la el si el a chicotit.

-Nu te mai holba la mine, de parca as fi primul barbat care gateste. M-am asezat pe un scaun de la masa, Herry punandu-mi in fata o farfurie cu mancare. Nu as fi acceptat-o dar , nu am ce sa fac. Îmi este foarte foame si nu pot pleca în alta parte sa mananc, deoarece "domnul protector" aici de fata ma va urma. M-am ridicat de la masa îndreptandu-ma spre chiuveta , pentru a ma spala pe maini. Am dat drumul la apa si imediat ce aceasta a facut contact cu mana mea ranita, icnesc si ma dau cativa pasi în spate.

-La dracu. Spun în timp ce încerc sa îmi calmez durerea.

- Ce s-a întamplat? Îi simt prezenta lui Harry chiar în spatele meu. Ma întoarce cu fata spre el si îmi ridica mana în sus. La dracu. Înjura Harry , în timp ce ma trage cu grija spre masa si m-a asezat usor pe scaun. Harry se departeaza de mine si dispare din camera. Chiar nu stiu de ce se afla în mintea lui, de ce a plecat asa?

    Dupa nici un minut, Harry s-a întors în bucatarie cu o cutiuta alba cu cruce rosie pe ea. Trusa de prim ajutor? Se lasa în jos, in genunchi în fata mea si îmi trage mana în poala sa pentru a putea curata rana. De ce ar vrea Harry sa ma ajute? Nu îi pasa , stiu ca nu ii pasa de mine , pentru el nu însemn mai mult decat negrul de sub unghie. Îmi trag usor mana si încerc sa ma ridic. Nu îmi da voie , mana lui pozitionandu-se pe coapsa mea , împingandu-ma la loc pe scaun. Mana lui ramane pe coapsa mea  cateva secunde bune si dupa se îndreapta usor în sus spre zona mea intima. Dar el nu dorea sa ma atinga , el se îndrepta spre mana mea, mi-a luat-o usor si a pus-o din nou în poala lui. Mi-a imobilizat mana într-alui si scoase o sticluta cu un lichid incolor, care avea ca scop dezinfectarea mainii mele. Scoate o bucatica mica de vata, pe care o îmbiba în lichidul incolor.

-O sa te usture putin, dar va ajuta la vindecarea ranii. Am aprobat usor din cap , putin nesigura iar nesiguranta mea s-a amplificat atunci cand vata a facut contact cu pielea mea ranita. O durere groazmica mi-a strapuns corpul , imi strang ochi si imi musc buza pentru a nu tipa. Cu mana sanatoasa am strans cat de tare am putut primul lucru care mi-a venit in  mana , acesta fiind tricoul lui Harry, acesta îmi elibereaza mana ranita , doar pentru a putea sa o puna pe a sa pe obrazul meu. Atingerea sa calda chiar m-a calmat,  aproape nu am mai simtit cand el a aplicat crema si mi-a bandajat mana. Eram pierduta în spatiu , nu mai tineam cont de trecerea timpului , atingerea lui m-a calmat mai mult decat atingerea mamei.

Gate  Of  HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum