-Emma, te rog uita-te la mine. Spune Harry , fortandu-ma sa il privesc pentru prima data de cand am plecat de la scoala, acum fiina in masina lui indreptandu-ne spre casa. Il privesc, era atat de concentrat pe codus, dar din cand in cand imi mai arunca si mie cate o privire.
-Nu vreau sa iti distrug concentrarea cand conduci. Spun eu glumind, dar nu am cheful necesar asa ca micutul zambet care se formase pe buzele mele dispare imediat. Harry se incrunta , se pare ca nici lui nu i-a placut gluma mea.
-Stii ca nu era vorba despre asta. Spune serios, parcand masina in fata casei noastre......noastre? Casei lui, si isi indreapta acum intreaga atentie asupra mea. Nu trebuie sa lasi o tarfa sa te supere. Continua Harry, aducandu-mi aminte de ce sunt trista. Dupa faza din cantina tot cheful meu de viata s-a spulberat.
-Nu vreau sa vorbesc despre asta. Spun si cobor rapid din masina. Ii aud strigatele lui Harry in urma mea, dar nu il bag in seama. Intru in casa si ma indrept spre bucatarie. Imi i-au un pahar cu apa din frigider, pe care il termin din doua inghitituri. Ma sprijin cu mainile de blatul din bucatarie si privesc pe geam. Vremea de afara era foarte frumoasa, soarele stralucea frumos pe cer, chiar daca peste cateva ore urma sa apuna. Dintr-o data simt doua brate puternice care se aseaza pe talia mea. Arunc o privire peste umar si il vad pe Harry care zambeste siret.
- Nu vreau sa te vad trista. Spune si isi aseaza capul pe umarul meu stang. Este asa de placut sa ii simt respiratia pe pielea mea.
-Nu sunt trista. Mint eu. Harry isi infige dinti in pielea mea fina, parca pedepsindu-ma pentru minciuna.
-Si vrei sa te cred? Pufneste. Dupa tot ce s-a intamplat cu Jen, nu ti-am mai vazut zmbetul tau frumos.
- Harry, nu e asta. Sunt suparata pentru ca....off. Nu supart sa stiu ca o persoana nu ma place. Daca cineva nu ma place inseamna ca am eu o problema. Spun si dintr-o data sunt intoarsa cu fata spre Harry, care era uimit dar si amuzat.
-Asta era? Offf, fetita mea mica. Incepe sa rada cu pofta si eu ma incrunt si mai tare.
-Nu rade de mine! Spun artagoasa si il lovesc cu mana mea mica in piept.
-Scuze, iubito. Doar ca am crezut ca e ceva mai serios. Spune si isi apropie capul de al meu, buzele noastre unindu-se intr-un sarut perfect. Iubesc sa ii simt buzele fine peste ale mele. Acum fugi si schimba-te , ca in 30 de minute plecam. Spune cand ne despartim din sarut. Ma uit confuza la el.
-Unde plecam?
-La prima noastra intalnire. Cuvintele lui Harry ma lasa fara suflare.
-P-Prima noastra int-intalnire? Ma balbai.
-Da, o sa mergem la o intalnire. Vrei asta nu? Nu imi vine sa cred ce mi-au auzit urechile, voi merge la o intalnire cu Harry.
-Normal ca vreau. Spun entuziasmata si im infasor bratele in jurul gatului sau. Stam imbratisati cateva minute, pana Harry ma indeparteaza usor.
-Acum fugi si imbraca-te, altfel vom intarzia si surpriza mea se va duce pe apa sambetei. Nici nu mai astept sa mai spuna altceva ca 'zbor' la etaj sa ma pregatesc.
. . .
Ma mai uit o data in oglinda inainte sa ies. Harry a zis sa ma imbrac mai lejer asa ca mi-am luat pe mine o pereche de blugii negri, un tricou alb si un sacou negru. In picoare mi-am luat o perece de botine negre. La machiaj nu m-am chinuit prea mult, putin tus la ochii, rimel si un ruj mat. Imi mai dau o data cu peria prin parul meu indreptat si sunt gata. Ies din baie, imi iau geanta si plec spre scari. Privesc in jos si il gasesc pe Harry la parter uitandu-se la mine cu un buchet de trandafiri in mana. Cobor cu grija scarile si la ultima ma impiedic, norocul meu este ca Harry reactioneaza rapid si isi infasoara mainile in jurul taliei mele si ma cuprinde ca pe o mireasa. Ne uitam unul in ochii celuilalt, sa ii privesc jadul din ei care ma relaxeaza. Isi apleaca capul spre mine, credeam ca ma v-a saruta dar buzele lui mi-au atins crestetul capului. Ma lasat usor jos , dar mainile lui si-au postrat locul dupa mijlocul meu.
CITEȘTI
Gate Of Hell
FanfictionDupa moartea subita a parintilor ei , o fata este nevoita sa lase totul in urma si sa se mute la bunicii ei in alt oras.Acolo il intalneste pe Harry,acesta ii prezinta adevarul despre parintii ei si despre tot ce a crezut ca inseamna viata ei. Dintr...