-Emma esti gata? Îi aud strigatul lui Harry de pe partra cealalta a usii.
-Sunt gata în 5 minute. Îi strig si eu înapoi.
-Asa spui de doua ore. Spune el iritat iar pe mine ma bufneste rasul. Are dreptate , sunt închisa de doua ore în baie si ma pregatesc pentru petrecere. Într-un fel am facut asta intentionat, prefer sa stau închisa în baie si sa ma misc cu viteza melcului, decat sa stau în preajma lui Harry. În afara de strigatele lui de a iesi odata din baie ca sa plecam, nu a mai vorbit cu mine.
Dupa un drum lung si inconfortabil deoarece Harry nici macar nu s-a uitat la mine si nu a scos nici o vorba, am ajuns acasa unde am început sa ma pregatesc pentru petrecere. Dupa tot ce s-a întamplat, nu mai voiam sa ma duc dar Alex m-a sunat si si-a cerut scuze pentru tot ce s-a întamplat, asa ca am hotarat sa ma duc la petrecere. Oricum, nu puteam sterge o prietenie de aproximativ 10-11 ani doar pentru ca el are niste sentimente confuze.
Înainte sa ies pe usa, îmi verific machiajul si tinuta, sunt îmbracata cu ce mi-am cumparat astazi iar machiajul este format din tus negru, fond de ten, pudra, rimel si un ruj visiniu. Parul l-am ondulat si mi l-am lasat pe spat. Zambesc si ies grabita pe usa deoarece eram sigura ca daca voi mai sta mult acolo, Harry o va sparge si ma va tara afara. Aproape ma împiedic si cad pe jos cand ma ciocnesc de peptul lui tare dar am avut noroc cu mainile sale care mi-au înconjurat talia. Ma fixseasa iar pe picioarele mele si atunci se da un pas în spate ca sa ma analizeze mai bine. Ma simteam foarte incomod, sa sti ca cineva îti priveste fiecare centimetru din corp este putin cam neplacut. Oare îi place ce vede? Dupa zambetul sau pervers de pe fata, cred ca da.
-Arati... Începe el cu o fata ciudata, eu ma încrunt iar el îsi scutura capul si contina. Minunat. Îmi zambeste, aratandu-si gropitele iar eu îi rapund cu cel mai frumos si adevarat zambet pe care fata mea l-a avut.
-Mulumesc. Îi spun eu putin timida, simtindu-mi deja obrajii fierbinti si cred ca erau mai rosii ca racul.
Harry îmi întinde mana ca un adevarat gentleman , eu prinzand-o si îndreotandu-ne împreuna spre masina lui. Mi-a deschis portiera masinii pentru a intra dupa a ocolit-o întrand si el în ea. Afara erau cativa nori, semnalizand ca va începe ploaia. A pornit motorul iar masina a derapat pe sosea cu viteza. Înainte sa mergem la petrecere, am fost sa o luam întai pe Lily care dorea cateva raspunsuri despre plecarea noastra brusca dar eu si Harry am dorit sa schimbam subiectul imediat dupa ce am mintit-o ca am plecat ca sa ma pregatesc. Ajunge la locul unde se tine petrecerea, la o casa destul de mare, la fel ca a lui Harry. Muzica se auzea foarte tare chiar din masina , coboram toti trei, Harry împletindu-si degetele cu ale mele si intram în casa. Aici erau multi adolescenti care se distrau, majoritatea erau de la liceul nostru. Unii erau deja pe jos betii iar alti ametiti pe ringul de dans.-Hei, în sfarsit ati ajuns. Ne saluta o voce din multime si îmi întorc privirea spre Alex care cobora scarile spre noi. Ce a durat atat?
-Mda, am asteptat sa se pregateasca mireasa. Murmura Harry iar eu îi dau cu cotul în abdomen. El doar chicoteste la reactia mea, nicicum de durere.
-Mereu a fost asa. Nu ai vrea sa stii cat am asteptat dupa ea la balul bobocilor, am ratat sesiunea foto. Povesteste Alex razand, la amintirile acelei nopti. Harry rade dar dupa se încrunta brusc.
-Ati fost împreuna la balul bobocilor?
-Da. Raspunde Alex iar încruntatura de pe fata lui se mareste. Daca privirile ar durea, Alex ar fi în chinuri.
-Da, am fost, dar nu ca pereche. Ci ca grup, am fost eu, Alex si Claudia, ea fiind cea mai buna prietena a mea. Harry se relaxeaza iar eu ma întreb de ce a reactionat asa?
CITEȘTI
Gate Of Hell
FanfictionDupa moartea subita a parintilor ei , o fata este nevoita sa lase totul in urma si sa se mute la bunicii ei in alt oras.Acolo il intalneste pe Harry,acesta ii prezinta adevarul despre parintii ei si despre tot ce a crezut ca inseamna viata ei. Dintr...