Capitolul 5

173 19 19
                                    


       Discutia mea cu Lily a fost întrerupta de doamna profesoara. Într-un fel ma bucur ca nu ne-am terminat discutia , deoarece chiar nu stiam cum sa îi explic. Cum sa îi explici cuiva ca te-ai mutat cu un necunoscut doar ca sa fi protejata? Suna ridicol. Si în plus , nu stiu daca Harry ar fi de acord sa îi spunem ei totul. Înainte sa vorbesc cu Lily trebuie sa discut cu Harry. Îmi scot telefonul din geanta si tastez un mesaj catre Harry.

Emma:"Harry, trebuie sa discutam ceva foarte important. "Nu dureaza mult si îmi simt telefonul vibrand, Harry mi-a raspuns la mesaj.

Harry: " S-a întamplat ceva? Esti bine? " Îngrijorarea lui Harry ma face sa zambesc, ma simt atat de bine sa stiu ca lui îi pasa de mine.

Emma:"Sunt bine. Doar ca avem o problema, trebuie sa vorbim urgent." Îi raspund eu dupa cateva minute bune, din cauza profesoarei care se tot uita la mine si nu as fi vrut sa fiu pedepsita pentru ca îmi foloseam telefonul în clasa. Imediat ce las telefonul jos, îl observ pe Harry pe micutul geam de la usa. Îmi face semn sa ies afara , iar eu încerc sa gasesc o scuza buna.

-Ma scuzati doamna profesoara, ma puteti lasa sa ma duc pana la baie? Îmi este putin rau. Îi spun eu si ea aproba usor din cap si îsi continua treaba la tabla. Ies din clasa si nu apuc sa fac doi pasi ca Harry ma trage într-o îmbratisare lunga. Eram uimita de gestul lui. Se îndeparteaza putin doar ca sa ma priveasca din cap pana în picioare. Se încrunta nedumerit si ma priveste fix în ochii.

-Vad ca nu ai nici o rana sau vanataie, deci esti bine? Întreaba el si eu aprob din cap. Îmi place grija asta pe care mi-o poarta Harry. Ce n-as da sa am un iubit ca el. Cine nu ar da? Este perfect, grijuliu, iubitor, dragut si cu toate astea, mai arata si bine. Daca esti bine, atunci care e problema? Ma întreaba si eu revin din fanteziile mele aducandu-mi brusc aminte de Lily.

-Harry, Lily stie ca noi ne-am mutat împreuna. M-a vazut de dimineata cum am iesit din casa ta. La început a crezut ca sunt o panarama si ca am venit în casa ta doar pentru o noapte. Iar acum vrea sa îi explic de ce ne-am mutat împreuna daca nu formam un cuplu. Spun eu iar Harry se încrunta dupa cuvantul "panarama"adus la adresa mea.

-Emma, eu mai aveam putin si muream de griji ,ca poate ai patit ceva iar tu te îngrijorare de cum o sa îi spui adevarul lui Lily? Emma, v-a fi mult mai usor sa îi spui adevarul decat crezi. Îmi spune Harry iar eu ma încrunt total nedumerita.

-Cum poate asta sa fie posibil? Lily v-a înnebuni sau ma v-a face pe mine nebuna cand îi voi spune tot. Harry deschide gura pentru a vorbi dar este întrerupt de clopotel. Elevii ieseau linistiti din clasa, iar cand Lily iese si ea, inima mea începe sa îmi bata de doua ori mai repede. Aceasata ne vede si se aproprie de noi hotarata.

-Are de gand cineva sa îmi spuna si mie ce se întampla aici? Spune ea nervoasa. Harry ne apuca pe amandoua de maini si ne trage dupa el pe coridor în aceeasi debara în care am fost si prima data cand ne-am cunoscut. Harry închide usa în urma noastra, eu ma asez pe un micut dulapior deoarece stiam cat va dura sa îi spuna tot. El deschide gura si dupa primul cuvant o închide la loc.

-Protectorii. Spune Harry foarte calm. Cum poate sa fie calm în momentul asta si cum a putut sa spuna doar asta, Lily nu va întelege nimic. Si asa a si fost, Lily ne-a privit nedumerita cand pe unul cand pe altul. Dupa cateva secunde, Lily începe sa sara în sus de bucurie si vine sa ma îmbratiseze.

-Deci ea este fica lor? Harry aproba usor din cap. Deci, ea este acum noul protector? Iar tu esti gardianul ei? Si v-ati mutat împreuna doar ca sa poti avea grija de ea si sa poti sa o aperi de Derek? Pune ea toate aceste întrebari doar dintr-o singura respiratie.

-Cam asa. Raspunde Harry, iar eu ma încrunt din ce în ce mai mult. Cum poate ea sa stie toate aste?

-Îmi explica si mie cineva ce sa întampla aici? Întreb eu total nedumerita.

Gate  Of  HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum