Priklausomi nuo meilės ir adrenalino

26 3 0
                                    

Priklausomi nuo meilės ir adrenalino
1 dalys
*Liam *
O taip!Tai kažkas nerealaus,nepakartojamo! Aš dievinu adrenaliną! Daug kas laiko mane bepročių, bet kam tai rupi? Patraukiau už rankinėlės ir mano parašiutas išsiskleidė. Mano kritimo greitys sumažėjo , bet tokiu greičiu galėjau geriau apžiūrėti visas aukštumas. Pasukau galva į šoną. Ten šalia krito seksuali mergina. Tikrai karšta. Matėsi kaip ji kaifuoja. Aš ja suprantu.Iš kitos pusės šaukė mano draugai. Mano broliai. Jie mėgsta rėkti kai krenta su parašiutu. Garsiausias Luois. Mes beveik nusileidome. Ten stovėjo merginos. Jos tikros bailės! Nešoko su mumis. Gigi, Kendall, Beky ir Daniell. Nusileidom. Jos pribėgo prie draugu. Aš nusiėmiau parašuta. Apsidairiau. Ta pati gražuolė nesugebėjo nuisimti parašuto. Priėjau prie jos.
-Duok, padėsiu. -ji man leido jei padėti. Kai padėjom parašuta ant žemės pamačiau jos veida. Gražu veidą. Blizgancias akys. Stulbinančiu balsų tarė:
-Ačiū.-jos balsas labai gražus, truputi drebėjo. Aišku juk ji ti ka iššoko iš lėktuvo. Ji nesidrovėjo. Ji rodė labai aiškei kaip jei gera. Tai mane žavėjo. Aš girdėjau kaip mane šaukė draugai. O man buvo vienodai.
-Aš tokia susijaudinus. Pirma karta šokau su parašiutu. -Ji kalbėjo su kibirkštėlė akyse.
-Matosi. Esi priklausoma nuo adrenalino?
-K - Ka? Atsiprašau. Dar nežinau. Aš pirma karta toki dalyką bandžiau...bet prisiminimus apie kritimą. Ji nuleido akys ir užsikišo sruoga už ausies.
-Iki. Turiu eiti...-ji nubėgo. Aš grįžau pas draugus.
*Pas Liam namuose*
-Jus nesveiki!-rėkė Beky. -Kiek galima? Jus galit mirti...-Mes sėdėjom ant sofos. Lošėm kortom kartu su merginoms.
-Man vienodai! Aš noriu tos išvykos į kalnus. Brangute...viskas bus gerai,-Jis ja pabučiavo. Aš savo namuose jaučuosi nereikalingas. Išėjau iš namo į veranda. Išsitraukiau cigaretę ir užsidegiau ja. Kai itraukiau pirma dūmą užsimerkiau ir prisiminiau tos merginos veidą. Aš asilas , net jos vardo nepaklausiau!

Busiu dėkinga už nuomones☺

Priklausomi nuo meilės ir adrenalino Where stories live. Discover now