Priklausomi nuo meilės ir adrenalino

9 0 0
                                    

5 dalis
*Zara*
-Zara...Kaip netikėta. -nustebęs kalbėjo Liam.
-Taip.Tikrai.-nervingai užsikišau plaukų sruogą už ausies.
-Ka tu čia veiki?
-Am...aš picos atvažiavau. O tu?
-Aš susitinku su draugais. Nori kartu?
-Ne, ačiū. Aš turiu važiuoti. -Dieve brangus! Liam...ir Domas...už poros metrų. Aš visa suprakaitavau. Dėlnai šlapi. Liam gavo žinutę. Perskaitė. O aš išgirdau verksmą. Domas. Jo verksmą iš tūkstančio atpažinsiu.
-Aš turiu eiti. Iki.-atsisveikino ir pabučiavo mane į žandą. Nuėjo. Aš nubėgau prie vaiko ir ji raminau. Pagaliau ji nuraminsi pradėjau važiuoti namo. Pagaliau namuose. Pažaidusi su sūnumi ir ji pamaitinusi Domas užmigo. Jau buvo 19 valandų... jis visada tokiu metu užmiega. Aš atsidariau užrašus. Mano profesija -vestuviu planuoyoja ir tai nėra pats lengviausias darbas. Tos kaprizingos nuotakos...vėliau pradėjau žiūrėti savo serijalus. Vienoje vietoje mergina ir vaikinas šoko klube. Tada užmigau ir pati to nejusdama.
*********
-Tu gražiai judi...-šelmiška šypsena pagyrė vaikinas. Čia tiek daug žmonių ir tokia tranki muzika. O mes šokam nieko nematydami.
***********
Vėl...tos nuotrupos. Nejaugi aš buvau tokia girta ,kad nieko negaliu prisiminti? Ir kodėl tik sapnuose galiu matyti ta nakti kai pastojau...Kodėl sapnuose ,kad ir kaip stengčiausi negaliu prisiminti mano vaiko tėvo vardo ar bent jo veido bruožu?
*Liam*
Klubas. Garsi muzika. Pina girtų žmonių. Aš jau gerai ikaušes. Apsidairiau. Mano dėmesi patraukė mergina šviesiais plaukais ir trumpa blizgia suknele. Ji man taip primena ta mergina iš klubo. Tai turbut ji. Suėmes už tėčių atsukau ja į save.Ne. Kažkas man sako ,kad tai ne ta pati mergina kurios jieskau.

Priklausomi nuo meilės ir adrenalino Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt