4dalis
*Liam*
Ji visa švyti. Nebuvo šalta ,todėl manau ,kad tie šiurpuliukai kurie laksto jos oda yra nuo susijaudinimo. Akys blizga. Ji nepakartojama. Aš labai džiaugiuosi ,kad ja sutikau. Neužilgo pradedame valgyti. Maistas tikrai nuostabus ir Zarai tikrai patiko. Matėsi iš jos veido. Nekalbėjome. Man nuo 20metrų aukščio nebuvo jokiu nauju pojūčių ,bet Zarai tikrai buvo. Ji pastovei žiūrėjo į apačia. Retkarčiais nusijuokdavo iš nežinau ko. Kai jau buvome geras 15 minučių ore ji sujungė mūsų akys. Aš nusišypsojau. Buvo malonu ja matyti tokia patenkinta.
-Ačiū. Tai pati nuostabiausia vakarienė kokia tik esu turėjusi. Tikrai.-Aš neabejojau ,kad ji dėkoja nuoširdžiai.
-Tai tau, Ačiū.-ir toliau mes valgėme patiekalus. Juokėmės. Bendravom. Norėjau , jog šis vakaras niekada nesibaigtų. Dėja, jis baigėsi. Privažiavom jos namus. Ji nuleido akys. Aš staigei apsukau mašiną ir Patraukiau toliau nuo jos namų. Ji žiojosi kažką sakyti , bet užsičiaupė. Mano ranka buvo ant bėgių ir Zara uždėjo savąja ant manosios. Važiavome 200km/h. Kaip tikri pakvaišeliai. Bet mes tokie ir esam. Sustojau prie skardžio. Aplinkui buvo tamsu ir matėsi žvaigždės. Pradėjome aptarinėti žvaigdynus lig tol kol jie išnyko. Paryčiais aš ja nuvešiau namo. Ir vakaras, ir naktys buvo labai isimintinos...*Zara*
Net neužmigau. Bėgau į dusa ,o paskui į mašina. Aš taip nekantrauju susitikti su prinsu. Aš jo taip pasiilgau. Apsirengiau kaip ir dera mano padietės materiai Atsisėdau į mašiną ir važiavau visų garsu klausydamasi muzikos. Visi langai atviri. Grojo Selenos Gomez "My and my girls".Tobula! Kai važiuosiu atgal taip jau nesugebėsiu. Pasiilgau visu , o įpatingai vieno žmogaus. Štai aš jau namuose. Pasisveikinau su visais. O, Dieve! Tos mažos akutės buvo užsimerkusios. Tai mano sūnelis.Kaip gera ji vėl laikyti. Domui ant raketės uždėjau apyranke atvežta iš kalnų. Tada lauktuves išdalinau tėvams ir broliui. Kita ryta jau važiavome namo. Pakeliui užsukau į picerija. Noriu pasilepinti. Vaikas ant automobilinės kėdutės miegojo todėl isitikinusi ,kad jis saugūs, pravėriau langą ir išėjau. Mašiną pastačiau prie pat picerijos lango, todėl pastovei matysiu ja. Uždariau durys ir ėjau link įėjimo kai sutikau Liam.O rupus miltai! Jam negalima sužinoti apie Domą.Domas...nesu tikra dėl jo...ka jus manote?
P.s SORRY UŽ KLAIDAS
BINABASA MO ANG
Priklausomi nuo meilės ir adrenalino
RandomPriklausomi nuo meilės ir adrenalino PROMO Mes visi turime savo narkotiką...dažnai mes apie tai, net nesusimastome: lošymas,muzika, draugai, šokis, sportas, auhogolis, rūkymas...bet patys pavojingiausi adrenalinas ir meilė... Šiu narkotikų dėka Lia...