6 dalis
*Liam*
-Tai tu sutinki? Prašau sutik!-bandžiau nustatyti kuo galima mielesnes akutes ,kad tik Zara sutiktu kartu su manimi ir mano draugais leistis į kelionę po Afrika. O svarbiausia nušokti Viktorijos krioklio į Zambadės upe.
-Bet aš turiu dirbti...
-Aš irgi turiu dirbti...bet aš gi važiuoju. Tik savaitei.
-Nežinau...aš pagalvosiu.
-Sutinku. Tau reikia pagalvoti. Tik pasakyk kuo galima anksčiau ,kad galėčiau užsakyti bilietus į Afriką. -pabučiavau jai į kakta ir išėjau.
*Zara*
Isėdau į savo mašiną ir išvažiavau namo. Aš esu vieniša mama. Mano vaikas visai mažas ,o aš rimtai galvoju važiuoti į Afrika!!! Su kuo aš paliksiu Doma? Mano telefonas suvibravo mano kišenėje. Sustabdžiau mašiną. Skambina Kristina. Mano sesuo.
-Klausau.-atsiliepiau.
-Sveika.
-Taip, aš sveika - abi nusijuokėme. Beveik niekas šito baijerio nesupranta.
-Klausyk, aš noriu visai savaitei pasiimti Doma pas senelius. Kartu su savo dukra. Jiems bus linksma kartu!-ji labai dažnai vežasi Doma pas senelius.
-Taip. Kodėl gi ne?
*Namuose*
-Aš namuose.
-O! Laba diena , ponia.
-Laba diena ,ponia Pak. -kai sumokėjau mano sūnaus auklė išėjo. Užlipau į antrą aukštą ir pažaidžiau su sūnumi. Aš jaučuosi kalta , kad ji palieku ,bet greitai tai pasikeis.
-Aš tapsiu pavyždingą mama...Rasiu tau tėvą kuris mylės tave ir mane. -pabučiavau jam galvute. Jis labai greitai pavargsta. Gavau žinute nuo draugės -Kate. "Aš tuoj busiu pas tave. Turėsiu alaus ir filmą. Žinoma tu alaus negausi :))" perskaiciau ir issiunciau žinute :"Okey tik neskambink į dūrys. Domas miega"nuėjusi į virtuve pasidariau popkorno.Neužilgo į durys pabeldė. Tai Kate.Atidariau durys ir ji iėjo. Apkabino mane ,o tada mes nuėjome į svetaine. Ji atsidarė alaus butelį ,o aš popkorno. Papasakojau apie pasiulima vykti į Afrika.
-Hey! Tu nemanai ,kad turi buti su sūnumi?
-Taip , aš taip manau ,bet aš turiu surasti jam tėvą ir sau vyra. Taip pat negalima pamiršti ,kad man tik 20 metų. Aš jauna! Esu gera motina ir sugebu kaip pridėta pasirūpinti sūnumi.
-Ir tas tiesa. -Mes nusijuokėme. Žinau ,kad jai neramu dėl mano gyvibės, bet aš visada jaučiu ribą , nes žinau ,kad esu reikalinga Domui. Įpusėjus filmui gavau žinutę nuo nepažįstamo numerio. Kas man gali rašyti toki vėlu vakara?
YOU ARE READING
Priklausomi nuo meilės ir adrenalino
RandomPriklausomi nuo meilės ir adrenalino PROMO Mes visi turime savo narkotiką...dažnai mes apie tai, net nesusimastome: lošymas,muzika, draugai, šokis, sportas, auhogolis, rūkymas...bet patys pavojingiausi adrenalinas ir meilė... Šiu narkotikų dėka Lia...