2dalis
*Zara*
Kur? Kur tas kambarys? Niekaip nerandu 313 kambario. Aš randuosi alpėse. Man norisi vėl patyrti ta adrenalino jausmą.Man rodos pasiklydau. Priešais mane durys rakino vaikinas. Gal jis man padės? Priėjau ir paklausiau:
-Atsiprašau, gal žinote kur randasi 313 kam...,-nebaigiau , nes į mane atsisuko tas pats vaikinas kuris man padėjo su parašiutu. Jis šypsidamasis apsilaižė lūpas . Jis karštas. Tada jis manęs nesudomino ,bet dabar...
-Tai gi tu! Koks netikėtumas. Malonu vėl tave matyti.
-Taip, ir man. Koks mažas pasaulis, -nušypsojau ir užsikišau sruoga už ausų. Vaikinas mane idomiai stebėjo. Aš pripratusi prie vaikinų žvilgsniu ,bet ši karta nuraudau.
-Tu kažko klausei?
-Am...taip. Nerandu 313 kambario. Gal padėsi?
-Žinoma! Eime.
Jis mane palydėjo iki kambario ir paklausė.
-Gal galėtum po 30 minučių nusileisti į kavinukė ,apačioje?Aš sutikau. Norėjau su juo artimiau pabendrauti. Iėjau į kambarį ir persirengiau. Čia labai šalta todėl užsivilkau balta mėgstini, o ant jo rudą švarkelį, juodas timpas ir sportbačius. Plaukus susirišau į netvarkinga kuoduką. Pasidažiau. Visai truputi. Mano oda ir taip pakankamai glotni , o lupos ryškios. Daug merginų man to pavydi, o aš tuo didžiuojuosi. Nusileidau. Čia buvo šilčiau. Arba man taip atrodė ,nes visi buvo lengviau apsirengę nei aš. O man vis tiek šalta. Susiradau ta vaikiną. Jis buvo juodomis kelnėmis , juodu mekstiniu ir balta maikute. Atrodė gražiai. Priėjau prie jo stalelio ir priėdau. Kalbėjom ilgai. Sužinojau ,kad jis kaip ir aš atvyko čia kopti kalnais. Aš atvykau viena ,o jis su keturiais draugais.Jis priklausomas nuo adrenalino. Tai jam kaip narkotikas. Daug kartu dėl savo pomėgio vos nemirė ,bet vieno nesigaili. Neturi merginos ir yra vardu Liam. Liam Payn. Jam 23metai. Gyvena Londone.Su juo lengva ir malonu kalbėti.
*Liam*
Zara...tos nepakartojamos merginos vardas. 20 metu taip pat kaip ir aš gyvena Londone. Meksta gyventi šia diena. Ji gyvena su šiuo principu" gyvenk lik rytoj mirtum".Ji mane dar labiau sužavėjo. Ir pakerėjo. Man pasisekė. Ji laisva. Jos didelės akutės pastovei mirksi. Pagaliau gavau jos numeriuką.
*Ryte*
Aš vėl sutikau nuostabiu akių savininkę. Ji atrodė pribloškiančiai. Mes klausėmes intrukstariaus kuris aiškino kaip reikia elgtis kalnuose. Aš tai dares ne karta , bet vistiek turėjau tai išklausyti. Pagaliau mūsų grupelė kuria sudarė 10 žmoniu: aš , mano draugai , Zara ir dar 4 merginos. Mes kilome. Tai buvo nuostabus jausmas. Aukštys ir šaltys. Darėsi vis sunkiau kvėpuoti. Man tai beveik netrukdė...Zara kopė prieš mane. Ji suklupo. Aš atsidūriau prie jos. Mwrgina vos kvėpavo...Nauja dalys...man butu malonu jei paliktumėte nuomonių. Iš anksto Ačiū☺
YOU ARE READING
Priklausomi nuo meilės ir adrenalino
RandomPriklausomi nuo meilės ir adrenalino PROMO Mes visi turime savo narkotiką...dažnai mes apie tai, net nesusimastome: lošymas,muzika, draugai, šokis, sportas, auhogolis, rūkymas...bet patys pavojingiausi adrenalinas ir meilė... Šiu narkotikų dėka Lia...