Priklausomi nuo meilės ir adrenalino

15 0 0
                                    

8 dalis
*Zara*
-Oi...Zara, tiesa? Mes kaip tik apie tave kalbėjom ,o tiksliau kokia gera pora butum su Li...-Niall nebaigė, nes Liam išraudes ji nutraukė.
-Niall...užteks.-Mums abiems buvo gal kiek nejauku. Becky mane nusitempė link lėktuvo. Tada prisijungė ir kitos. Aš jaučiuosi gerai...
*Lėktuve*
Žiūrėjau į debesis...ta naktys...naktinys klubas...naktys kai praradau nekaltybę būdama girta! Iš piniginės išsitraukiau sūnaus nuotrauka...mano mažiukas. Jei ne ta naktys taves nebutu...aš esu laiminga.
*Liam*
-Hey! Viršuje yra kambariai!-rėkiau per garsia muziką. Ta mergina tiesiog mane pabučiavo ir paėmusi už riešo ir nusivedė į viršų. Sapnas. Tai buvo sapnas. Kodėl ta paslaptinga mergina grįžta tik sapnuose? Kas man negerai...?
*Prie krioklio*
Zaros puiki figūra...daug sportuoja...ir maudymukas jai LABAI TIKO. -Nebijok. Viskas bus gerai. -pasakiau jai už nugaros ir ji suspaudyti kumšti šoko. Šoko tiesiai į krioklį ,o aš iš paskos. Vandenyje mūsų laukė Niall, Gigi, Kendall ,Louis ir Zayn. Šoko Harry , Niall , Becky ir Daniell. Mes jų tom ta pati...adrenalino antplūdį, laimę ,kad padarėm kažką tokio ir... nenuvaldoma džiaugsmą. Tarsi jautėm ,kad esame gyvi...ne. Mes tikrai gyvename pilnavertį gyvenimą. Toks jausmas ,kad tie jausmai tekėjo vandeniu...vandeniu kuriame plaukiojo egžotiškos ir mums nematytos žuvys, vandeniu kuriame plaukiojome mes.... *po savaitės*
Tai buvo kupina ispradziu savaitė...dar niekada tiek daug nusijuokiau. Beveik nemiegojau ,nes bijojau atsibusti išpayšitas, padarytas ir taip toliau. Krėtėm pokštus ir diena ir naktį. Man buvo gera su draugais ir Zara...esame lėktuve ir pokštaujame. Paskutines valandas. Paskui darbas ir kitas šūdas dėl kurio retai matysimes.
*Londone*
*Zara*
Vos tik išaušo rytas isėdau į mašina ir išvažiavau. Dėl pelningo projekto man davė mėnesį apmokamų atostogų kuriu man per daug. Todėl dvi savaites pasitaikiusiu vėlesniam laikui. Man dar liko savaitė todėl jos dali jos praleisiu pas tėvus. Vos įvažiavusi į kiemą išlipau iš mašinos ir mane iškarto vėl į ja įsodino mano sesuo. Užvedė variklį. Ka? Kas vyksta?
-Ka tu darai?!- paklausiau sutrikusi.
-Zara...kol tavęs nebuvo atsitiko bėda.
Ligoninėje guli mums labai svarbus žmogus...-ji pranešė labai liūdnu balsu...kas ligoninėje? Brolis? Mama? Tėvas ar D - Domas...?

Priklausomi nuo meilės ir adrenalino Where stories live. Discover now