Priklausomi nuo meilės ir adrenalino

10 0 0
                                    

7 dalis
*Liam*
Sėdžiu prie kompiuterio ir noriu užsakyti bilietus į Afrika ,bet nežinau ar Zara važiuos. Parašiau jai sms žinute. Turbut ji jau miega...
(L - Liam, Z-Zara)
L: Labas! Aš noriu užsakyti bilietus į Afrika ,bet nežinau ar miegi...atrasyk jei gali :*
Z:Hey! Nemiegu. Su drauge sėdžiu. Nusprendžiau vykti kartu ir galvojau tai tau pranešti ryt...
Mano lupų kampučiai pakilo iki ausų. Ji tikrai važiuos! Tikrai! Eina sau!
L: Tada susitiksime sutarta diena. Iki ;)
Z:Saldžiu :))
Su dideliu džiaugsmu užsakiau 10 bilietų. Bus linksma!
***********
Zara išlenda iš vandens su gražiai prilipusiais plaukais ir šypsena... šalia jos šypsojosi kitos merginos. Ji prieina ir saldžiai sušišypsojusi kažką sukužda , bet ka aš nesupratau...išgirdau tik raide "D"
**************
Atsikėles buvau išplitas šalto prakaito. D...raidė D...ka tai turėtu reikšti? Pažiūrėjau į laikrodį. 4:50. Dar valanda su 10 minučių iki žadintuvo. Na ka...aš save pažystu...aš tikrai neužmigsiu. Tingiai išlipau iš lovos ir nupėdinau į dušą. Šendien laukia sunki diena darbe...
*Zara*
Apsirengiau kostiumėlį ir pasidariau lengva makiažą. Kai būdama virtuvėje variau košę pabudo Domas. Numečiau šaukštą į šoną ir nubėgau pas sūnų. Mano didvyris geros nuotaikos. Apkabinusi jį nusinešiau į virtuve ir ji pamaitinau. Dieve! Pusė košės ant jo pižamos! Į duris paskambino. Aš jas atidariau. Ten stovėjo mano sesuo.
-Labas ,Kristina. Aš atvažiavau Domo.-
raide "o " ji išdainavo. Tarp mūsų vaikų metų skirtumas todėl arba viena arba kita veža vaikus į darželį. Pagal galimybes.

-Taip , žinoma aš tik ji aprengsiu. -išleidusi dukterėčia su sese pasakiau.
-Neskubėk. Ir beje...pasidaryk skiepus ,kad Afrikoje kokiu pacilų nepagautum, o dėl Domo nesijaudink. -Aš tokia dėkinga už visa tai.
*Išvykimo diena*
Visi šnekučiavosi ir kai priėjau aš staiga sutriko. Tik Liam atrodė patenkintas. Man rodos padariau klaidą...nereikėjo važiuoti. Liam mene apkabino ir aš užsimerkiau ,o kai atsimerkiau visu žvilgsniai buvo švelnus ir draugiški..

Priklausomi nuo meilės ir adrenalino Where stories live. Discover now