11.

495 49 11
                                    

Dúfam,že sa vám táto časť bude páčiť tak ako mne som sa tak nasmiala,keď som ju písala

:DD a venujem ju každému kto ju číta :*

Z Jasminineho pohladu

Zobudila som sa ako prvá a cítila som sa ako sendvič.Zo zadu bol na mňa nacapený Justin,ktorý mal ruku prevlečenú cez môj trup a Nicole,ktorá bola na ňa nacapená z predu a hlavu mala v mojom výstrihu.Fakt skvelé!

Trochu som sa pomiechrila,pretože ma niečo tlačilo pri zadku.Myslela som si,že perina a tak som sa pomiechrila aj druhýkrát.No,ono sa to ani nepohlo.Vlastne bolo to tvrdšie než paplón.Potom mi to došlo! Justin! Preboha,ako môže byť teraz nadržaný?

Čo ak by ho tak uvidela Nicole? Určite by to bol pre ňu velký šok! Bože on ho má takého velkého! Určite by sa mi nezmestil do mojen mušličky!

"preboha Jasmine! prestaň!" povedala som nevedomky nahlas.

''Čo?" zamumlal mi Justin do ucha a viac si ma m sebe pritiahol.

''ale nič.'' šepla som a pri predstave nahého Justina som sa usmievala ako debil.

''Justin.'' šepla som a čakala som na jeho reakciu.Lol reakcia to je skoro ako erekcia .:D :D :D Kriste pane čo to so mnou ten Justin robí?

''hmm.''

''mal by si ísť na wecko.'' šepla som a zachichotala som sa.On si v tom momente sadol a pozrel mi do očí.

''prečo? o čom to hovoriš?" nadvihol obočie a zívol si.Prstom som ukázala na jeho guču v rozkroku.Pozrel sa tam a potom sa troxhu začervenal.

''aha.Asi by som mal ísť.'' postavil sa a ja som sa pohodlne uvelebila na postielke a užívala si pohlad na Boha! so stojacím pérom:D

Keď sa postavil z postele trochu sa tam dolu poškrabal a pokračoval v ceste do kúpelky.

''tá riťka.'' povedala som zase nahlas.Do riti ! otočil sa a zasmial sa.

''ty si obzeráš moju riť?" nadvihol obočie a otočil sa tak aby som mu videla jeho zadok a zároveň aby on videl na mňa.

''ja ? čo ti? čoby som mala z pohladu na tvoj zadok?" nadvihla so tento raz obočie ja.

''čo ja viem?" robil sa,že rozmýšla a potom pokračoval.'' skvelý pocit!" znovu sa zasmial tým jeho sexy hlasom a ja som v bruchu pocítila taký divný no zároveň príjemný pocit.

''somár!" hodila som po ňom vankúš a on ho chytil.Položil ho na stoličku a zase sa pozeral na mňa.

''mal by si ho radšej no veď vieš.'' povedala som potichu a zasmiala som sa.

''myslíš vyhoniť?" zasmial sa on a oprel sa o zárubňu.Vydela som jeho dokonalé chlpy pod pazuchami.Ako môže byť tak sexy s tými chlpami.Kebyže si nechám vyrastené moje chlpy vyzerala by som ako gorila.Ale on ? Proste sexy chlpaty boh ! :D :D

''čo je to vyhoniť?" otočila som sa a Nicole si pretierala oči.Justin okamžite zmizol v záchode a ja som dostaa totálny výbuch smiechu.Ona sa na mňa len nechápavo pozrela.

''Toto nech ti radšej vysvetlí Justin.' usmiala som sa na ňu a objala som ju.Asi po dvoch minútach vyšiel z wecka a celý čas,kým prešiel z wecka až k postely sa pozeral do zeme a usmieval sa.Však kto by sa po robení neusmieval? :D

''To bolo dáke rýchle.'' šepla som mu do ucha tak aby to Nepočula Nicole.

''Ani nie.Ale myslel som pri tom na teba.'' žmurkol na mňa a ja som sa na neho kukla faceom,že robíš si zo mňa prdel? O.o

BurningWhere stories live. Discover now