Sedela som na hojdačke ,z ktorej som mala perfektný výhlad na Justina a Nicole..Boli zlatučký! Držal ju na rukách a potom ju vyhodil do vzduchu,chytil a zatočil sa s ňou.Obaja sa smiali ako blázni..Bavilo ma pozerať sa na nich,pozerať sa na to aký sú šťastný,pretože som bola šťastná aj ja ! Položil ju na zem,pretože sa Nicole chcela ísť kúpať.Bol koniec leta,no stále bolo príjemne teplo a more malo 26°C.Mala som svoje dni takže som do vody nemohla ísť...
Justin si dal dole tričko a ukázal mi perfektne vypracované tehličky,ktoré boli tvrdo vymakané.Hodil ho na zem a vyzul si supry.Nicole bola už vo vode,Justin sa rozbehol a skočil šípku.. Začala som sa smiať,pretože vodou trochu ofrkal Nicole,ktorá sa trochu odula,no hneď ako ju Justin zobral na ruky sa začala smiať.Hodil ju do vody a keď sa vynorila urobil to znovu...
Obydvaja vyšli z vody a rozbehli sa ku mne.Vedela som,že sa Justin neusuší a vrhne sa na mňa.Postavila som sa a chcela som utiecť,aleJustin bol rýchlejší.Dobehol ma a zobral ma do jeho medvedieho zovretia.Pravdaže som bola celá mokrá,ale Justinovi to nevadilo..Nežne ma pobozkal na pery.
''Jasmine!" niekto na mňa zakričal.Otvorila som oči a Justin ani Nicole tam neboli.Obloha bola tmavá a začala výchrica...
''Jasmine zobuď sa!" niekto mnou triasol.Chcela som otvoriť oči,ale bola som príliš vyčerpaná.
''Jasmine do riti otvor tie tvoje skurvené oči!" pocítila som neznesitelnú bolesť v bruchu,ktorá ma donútila otvoriť oči.
Párkrát som zaklipkala očami,pretože som všetko videla trochu rozmazane.Keď som konečne všetko videla jasne uvidela som nadomnou stáť Kate.Poobzerala som sa viac okolo seba a boli sme zase v továrni/ sklade.
YOU ARE READING
Burning
FanfictionJustin Drew Bieber nezvládol nátlak paparazzova apsychycky sa zrútil.Dostane sa na psychiatrickú liečebňu,kde stretne Jasmine,ktorá má ťažké depresie.Pomôžu si zároveň a vyliečia sa? alebo to bude ešte horšie a pôjde im dokonca aj o život?