http://www.wattpad.com/25962387-fuck-me-when-you-have-a-chance prosím prečítajte si to a dajte hlas a koment :)
Chcem ho cítiť v sebe! ..Jasmine prekriste pane skludni sa! zakričalo znovu na mňa moje podvedomie .musím z tejto izby okamžite vypadnúť.! Otočila som sa a chcela som odísť lenže si ma pritiahol k sebe bližšie a a ja som pocítila ako velmi je vzrušený.A tým velmi myslím VELMI ! Začínalo mi vysychať v krku a zostala som úplne paralyzovaná.Pritisol si ma k sebe ešte bližšie a ruky si spojil na mojom bruchu.Z ničoho nič začal hýbať panvou a obtieral svoju pýchu o môj zadok. Kriste pane ! .
''Justin..''
''pšt bejby.'' zašepkal mi do ucha a pokračoval vo svojom uspokojovaní.Zatvorila som oči a trochu som vypučila zadok.
''Slečna vy ale máte pevný a pekný zadoček.Presne pre mňa!" plesol ma po riti až som nadskočila a otočil si ma a teraz sme si konečne hladeli priamo do očí.Obydvaja sme boli zadýchaný aj keď nechápem prečo som tak na tom bola ja.
''Si taká nádherná,múdra,krásna D.O.K.O.N.A.L.Á.'' šeptal mi slovo za slovom tesne pri perách.Stisol mi peru a potom mi do nej jemne zahryzol a potiahol ju. Ach bože! ... stačí iba jeden dotyk jeho pier a má ma omotanú okolo prsta.V momente by som splnila každučké jedno jeho prianie.
''Milujem ťa.'' odtiahla som sa od neho a otvorila som oči.Nemohla som uveriť mojim ušiam.Vážne práve teraz povedal,že ma miluje ?? Ešte mi to nikdy nikto v živote nepovedal. Čím som si ho zaslúžila? Do očí sa mi nahrnuli slzy a rozplakala som sa.
Justin si ma okamžite zobral do náručia a zanechával vela bozkov na mojich vlasoch.
''Neplač.Prosím neplač kôli mne.'' zotieral mi palcom slzy,ktoré sa mi stále kotúlali po lícach.
''Justin ešte mi to nikdy nikto nepovedal.'' šepla som mu do košele.
''čože? ako to myslíš,že ti to ešte nikto nikdy nepovedal?" jemne mi zdvyhol hlavu a pozrel sa mi do uplakaných očí.
''moja mama bola jedinu mojou rodinou a nechcela ma.Už od narodenia som bola pre ňu iba príťaž.Nikdy mi nepovedala jedno jediné pekné slovo.'' rozplakala som sa ešte viac a on si sadol na postel a stiahol ma do jeho náručia.
''Od teraz máš mňa! Milujem ťa a postarám sa o to aby si bola šťastná a aby ti už nikdy v živote nikto neublížil!"
''aj ja ťa. milujem.'' .....
Otvorila som oči a uvidela som červenú stenu .Justinova sexy izba.Usmiala som sa a popreťahovala som sa.Vstala som z postele a išla som na wecko.Keď som sa vrátila do izby Justin sedel na postely a usmieval sa od ucha k uchu.
''dobré ránko bejby.'' dostala som sa práve do neba ! o tom niet pochýb.Sexy boh sa na mňa škerý čím ďalej tým viac
''dala by som čokolvek za to aby som vedela na čo myslíš.'' usmiala som sa a vošla som do izby.Podišla som k nemu a postavila som sa pred neho. ''ale nejakú predstavu by som mala'' obydvaja sme sa zasmiali a pritiahol si ma k sebe.Jeho ruky pristály na mojom zadku.Celý čas sa mi pozeral do očí a pobozkal ma.Tak jemne a sladko.
''Obleč sa a potom prídi za mnou dole.'' šepol a pobozkal ma na líce.
''Ale ja tu nemám žiadne oblečenie.''
''ale máš.Tamto.'' ukázal na jeho šatník,žmurkol na mňa a potom zmizol.Zhlboka so sa nadýchla a potom vydýchla.Vykročila som smerom do šatne a otvorila som dvere.Nahmatala som vypínač a zapálila som svetlo.
''Páni.!" bradu som mala momentálne niekde pri členkoch. Tá šatňa je hádam väčšia ako spálňa! na lavo mal veci on a na pravo ja.Oproti dverám,v ktorých som stála bolo obrovské zrkadlo.
Otvorila som prvú skriňu a našla som v nej večerné šaty.Toto si teraz asi nemám obliecť.Zatvorila som ju a otvorila som ďalšiu boli tam tričká.Vybrala som si tigrované dlhé tričko s krátkymi rukávmi.V ďalšej skriňi som našla čierne legíny.Obula som si čierne balerínky a vlasy som si prehrabla prstami.
Pomaly som kráčala po schodoch a cítila som sa ako v nejakom paláci alebo zámku,pretože schody mi pripomínaly ako z nejakého filmu.Stúpila som. na posledný schod a zdvyhla som hlavu.
''Vyzeráš nádherne!"" povedal Justin a stále sa na mňa pozeral s užasnutým výrazom v tváry.
''ďakujem.'' cítila som ako ma zaliala na lícach červeň.Potiahol ma za ruku a vyšli sme na terasu.Myslela som si,že tam zostaneme ale on ma ťahal ďalej.
zrazu mi napadlo Kde je Nicole? .. ''' a Nicole?""
''je u mojej mamy.Dneskajšok si užijeme iba my dvaja." žmurkol a kráčaly sme ku bazénu.Ach nie! nemám na sebe plavky! a čo je najhoršie NEVIEM PLÁVAŤ!
Kým som panikárila Justin sa vyzliekol a zostal iba v boxerkách,ktoré mu tak krásne sexy spôsobom obopínali boky.Stál tam a usmieval sa ale keď si všimo ako sa tvárim úsmev mu z tvare zmizol
''čo sa deje?" naklonil hlavu nabok a čakal moju odpveď.
''ja .. ehm .. neviem plávať.'' šepla som a sklonila som hlavu.Tak strašne velmi sa za to hanbím.
Podišiel ku mne a nadvihol mi ukazovákom bradu.
''to je v pohode bejby.ja ťa to naučím.'' pobozkal ma a vyzliekol mi tričko a legíny.Určite som boa červená ako paradajka a ten debil sa na tom zabával.
''neboj sa budem ťa držať.'' pomaličky sme vošli do bazéna a
ďakujem vám za každý hlas a koment <3 vela to pre mňa znamená :) na ďalšiu časť si pripravte jedny náhradné nohavičky ;) :D dúfam,že sa vám táto časť aspoň trošičku páčila
100+ prečítaní 20 vote a aj ten nejaký komentíček by potešil :)
YOU ARE READING
Burning
FanfictionJustin Drew Bieber nezvládol nátlak paparazzova apsychycky sa zrútil.Dostane sa na psychiatrickú liečebňu,kde stretne Jasmine,ktorá má ťažké depresie.Pomôžu si zároveň a vyliečia sa? alebo to bude ešte horšie a pôjde im dokonca aj o život?