Zilin çalmasıyla beraber sıramdan hemen kalkarak koridorda beni bekleyen kızların yanına gittim.
"Naber allison?" dedi ashley. Evet işte grubumuzun en sevdiğim üyelerinden biri.Gelin biraz anlatayım.Ben Allison 18 yasindayim New York'ta yaşiyorum ve New York'un en güzel okulunda okuyorum diyebilirim.her okulda olduğu gibi bir popüler grup var ve o grupta bizden oluşuyor. Ben,brad,ashley,toby,kimberly ve troy.Brad okulun futbol takiminin kaptani ve bende okulun ponpon kiz takiminin kaptaniyim.
"İyiyim ash brad'i gördün mü?"
"En son antreman yapıyorlardı oradadırlar ama baştan söyleyeyim çok hırslılardı." dedi gülerek.
"Pekala Sağol tatlım" dedim tebessüm ederek ashley grupta en iyi anlaştığim arkadaşımdı. Spor salonuna inerek kapıyı açtım ve brad'in şu yeni gelen sarışın çocukla kavga ettiğini gördüm. ama daha çok şiddet içeren bir kavga değilde birbirlerine laf atma kavgasi gibiydi.
"Neler oluyor?"dedim yüksek sesle ikiside aynı anda bana baktı.
Bir dakika şu Justin denen çocuk gerçekten yakışıklıydı.
Kahretsin!
"Senin burada ne işin var Alli?" dedi brad ve beni sahiplanircesine elini belime attı.
"Seni arıyordum Ashley burada olduğunu söyledi." dedim. Gözlerimi Justin'den almaya çalışarak ona yönelttim.
"Tamam üstümü değiştirip geliyorum." dedi dudağıma ufak bir kondurarak soyunma odasına yürümeye başladı ve tam giderken justin'in omzuna sert bir şekilde çarptı. Justin ise takmayarak onun gittiğinden emin olup yanıma yaklaştı.
"Onu sevmediğin çok belli." Dedi yüzüme boş bir ifadeyle bakarak.
"Bu seni ilgilendirmez." Dedim ürkütüğümü belli etmeyerek. Çünkü açıkçası gözlerindeki ifadeden korkmuştum.
Beni aldırmayarak yanımdan geçti ve gitti.
Ben ise üstünde ki etkiyi atmaya çalışarak Sakinleşmeye çalıştım. Yeterince gerilmiştim. Sanırım bu çocukla birazcık işimiz olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Love (Justin Bieber Fanfiction)
Fanfic"Seni seviyorum." Yüzümü ona daha çok yaklaştırdım. Bende ne yaptığımı bilmiyordum ama onu arzuluyordum. İstiyordum. "Beni sevme." dedi duygusuz ve boş bakışlarıyla. "Ama neden?" kırgınlığım sesimden belliydi. "Fazla tehlikeliyim. Bunu göze alabili...