'Kimdi bu Ain?'

1.9K 102 15
                                    

MULTİMEDYADAKİ ALLİSON! İYİ OKUMALAR! <3



Allison'ın Ağzından


''Bana artık şunu yapmayı keser misin?!'' justin elini ağzımdan çektiğinde ilk söylediğim cümle bu olmuştu.

''ne yapıyorum?''dedi bana alaycı bakışlarını atarak.

''sürekli bir yere çekiyorsun,sıkıştırıyorsun,öpüyorsun,gıcık ediyorsun,anlamını bilmediğim haraketler yapıyorsun,her şeyi yarıda bırakıp gidiyorsun! biliyor musun artık sıkıldım! yeter!''

''çünkü seni seviyorum aptal sarışın!''

''Bak artık bence sende vazgeçmelisin olmuyor-''

''kes artık! Pes etmeyeceğim benim kitabımda pes etmek yok!''

''Daha ne kadar devam edecek?!''

''ben bitti diyene kadar devam edecek!''

''saçma anlıyor musun? SAÇ-MA!'' dedim heceleyerek.

''Saçma olsaydı sende benden hoşlanmazdın güzel kız''Bu çocuk niye hep gerçekleri söylüyordu?

aramızda geçen 1,2 dakika sessizlikten sonra aklıma gelen soru ile kafamı yerdeki desenlerden kaldırıp,bakışlarımı justin'e yönelttim.

''Dylan kim?''

''Dylan mı? niye sordun?'' dedi ve kaşlarını çattı.Tanrım çok seksi!

''şey...,ya sen kim olduğunu söyle söyleyeceğim.''

''söylemem''dedi sırıtarak.

''önce güzeller.''dedi cümlesini devam ettirerek ve bana göz kırptı.

''Justin.''dedim sitem ederek.sonra kendimi tutamayarak gülmeye başladım.

Justin bana daha çok yaklaştı ve saçımın bir tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdı.Nefesi yüzüme çarpıyordu.Büyülendim...

''o kadar güzelsin ki.''dedi onun gözlerinin içinde kaybolurken kendimi tutamayarak ona yaklaştım.dudaklarımızın arasında milimler vardı.

''bana ait ol istiyorum.''dedi ve bunu dediği an onun dudaklarına yapıştım.refleks olarak onunda eli belime gitti.benim ellerim ise saçlarındaydı.dudaklarım onun dudaklarıyla dans ediyor gibiydi.

Justin ellerini belimden kaydırarak kalçama götürdü ve beni kucağına aldı.benim ellerim hala saçlarında onları okşuyordu.sağlam ve hızlı adımlarla önündeki ıvır zıvırları iterek beni masaya oturttu.elleri biraz daha yukarı çıktı.Vücudumun her yerini keşfediyordu sanki.

''Vay,vay,vay Bieber ve oyuncağı''

anında Justin'den ayrılarak sesin geldiği yöne kafamı çevirdim.Karşımda siyah rampa saçlı,kahverengi gözlü,hafif kilolo bir çocuk duruyordu.Kim bu?

Justin hiç kıpırdamadan gelen kişiye arkası dönük bir şekilde duruyordu.

''Defol burdan Ain!''dedi justin dişlerinin arasında.justin ile hangi pozisyonda olduğumuzu hatırlayıp hemen harekete geçerek masadan kalktım ve kıyafetlerimi düzelttim.

''Demek bieber hala bana küs''dedi adını yeni öğrendiğim Ain sıfatlı kişi dudağını sarkıtmış Justin'e bakıyordu.Bakışlarımı Justin'e yönlendirerek onun ifadesini incelemeye başladım.çetesi gerilmiş,gözlerinden ateş fışkırıyor gibiydi.justin bakışlarını bana çevirerek konuştu.

''Git burdan allison.''

''bence burada kalabilir.''Ain bir kez daha piç bir şekilde konuşunca justin onun üstüne yürümeye başladı.hemen Justin'in önüne geçerek ellerimi onun göğsüne koydum.

One Love (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin