'Pes Etmeyeceğim'

1.5K 105 31
                                    

ÖNCELİKLE ÜLKEMİZDE YAŞANAN TATSIZ OLAYLAR VAR.HEPİNİZ BİLİYORSUNUZ.SOMA FACİASI YÜZÜNDEN ÇOĞU İNSANIMIZI KAYBETTİK VE BU HEPİMİZİ ÜZDÜ.NE KADAR BÖLÜMÜ YAYINLAMAMAK İSTESEM DE BİLİYORUM BEKLETTİM SİZİ BU YÜZDEN YAYINLIYORUM.SONRA BU KIZ BU DURUMDA NASIL HİKAYE YAYINLIYOR DEMEYİN DİYE SÖYLÜYORUM.HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN,VEFFAT EDEN MADENCİLERİN AİLELERİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.KALBİMİZ SOMA'DA.

Allison'ın Ağzından

Ashley Justin'in evinin adresini Ryan'dan aldıktan hemen sonra yola çıkmıştım.Evlerimiz arasında o kadar mesafe yoktu.Ama en azından ona soracağım soruları kafamda iyice toparlayıp,düzenleme fırsatım vardı.

Daha çok geçmişini merak ediyordum,arkadaşlarını,ailesini,hayatını bilmek istiyordum.

Ashley'nin bana verdiği adresin sokağına girdiğimde her yer lüks evler ile doluydu.Tamam Justin'in zengin olduğunu biliyordum ama bu kadar zengin olduğunu bilmiyordum.

Geçtiğim her evin kapısında yazan numaralara teker teker bakıyordum.Numara 7,8,9 ve 10 işte! 

Justin'in evini bulmanın verdiği sevinçle arabayı park ettim ve dışarı çıktım.Acele ediyordum çünkü hemen onunla konuşmak istiyordum.Evin önündeki arabayı kilitleyerek etrafı incelemeye başlamıştım.

Evin garajında Justin'in arabasını gördüğümde evde olduğunu anlamam kısa sürmemişti ki şansıma evdeydi.

Adımlarımı eve doğru çevirerek yürümeye başladım.Her adım attığımda eve daha çok yaklaştığım için görüş alanıma uzaktan görmediğim şeyler girdi.

Evin dört bir yanında korumalar vardı.Nasıl yani? Ne alaka? Ryan'ın Ashley'e söylediğine göre tek yaşıyordu fakat bu kadar abartılacak ne olabilirdi ki?

Daha fazla kendimi yormayarak evin önüne geldiğimde bir koruma beni durdurdu.

''Nereye Hanımefendi?''

''Şey...Eve'' Dediğim saçma cümlenin farkına sonra vararak,düzeltme gereği duydum.

''Yani ben Justin'i görmeye gelmiştim.''

''İsmin ne?'' Bana kaba bir tavırla yaklaştığı yok sayarak devam ettim.

''Allison Sky''

''Bay Bieber haberi var mı?'' 

''Hayır''

''O zaman sizi içeri alamam Hanımefendi.''

''Ama niye? Ben onun arkadaşıyım.''

''Bir katil olmadığınız ne malum?''

''Katil mi?! Öyle bir halim mi var?''

''Üzgünüm ama her gün buraya senin gibi bir sürü farklı kız geliyor ve onlarıda almıyorum çünkü Bay Bieber onları tanımıyor ki sende yalan söylüyorsun.'' Bu çocuk ne ki ünlü falan her gün kız geliyor?

''Yalan söylemiyorum,arkadaşıyım isterseniz sorun?''

''Hanımefendi sizi içeri almayacağım lütfen zorluk çıkarmayın.Aksi halde-''

''John onu tanıyorum.Sorun yok.'' İleriden gelen Justin'in ses önümde duran duvar gib adamın lafını bölmüştü.

''Pekala Bay Bieber.'' dedi kafasını eğerek ve önümden çekildi.Ona ''Ben kazandım sürtük.'' bakışı atarak yanından geçtim ve Justin'in yanına yaklaştım.

Bana içeriyi işaret ederek geçmemi sağladı ve arkamdan o da içeri girerek kapıyı kapattı.

''Gel.'' Diyerek önümden ilerledi ve onu takip etmemi sağladı.

One Love (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin