-1 GÜN SONRA-
''Bitti dediysem bitti Brad şimdi git!''
Sabahtan beri okulun bahçesinde beni kovalıyordu.onu başımdan salmak için yapmadığım kalmamıştı.niye bu kadar barışmak istiyodu ki? yanında birçok sürtüğü vardı.
''bak bebeğim sana ihtiyacım var.özür dilerim ben tam bir aptalım kabul ediyorum. Hadi ama!''
''Bunu anlaman çok güzel seni aptal!''
''bak bebeğim o kızın ne kadar sürtük olduğunu biliyosun bir an dalgınlığıma geldi. Lütfen.'' Dedi ve belime sarıldı çenesini boynumun yayına koydu, boynumu öptü ama daha fazlasına izin vermeyerek uzaklaştım.
''Daha fazla dinlemek istemiyorum. Brad mümkünse karşıma çıkma!'' Dedim ve ordan ayrıldım. Bu çocuk beni sanırım saf sanıyordu.
Koridora girdiğimde zilin çoktan çalmış olduğunu farkettim. Salak Brad beni oyalamıştı. Bir de hocadan azar işiticem en kötü yanıda bir ders boyunca bana laf sokmaya çalışacak. Tam sınıfa girmek üzereydim ki Justin'in bir kızla konuşup sürekli güldüğünü gördüm. Daha sonra birbirlerine yaklaştılar ve öpüştüler. Kalbimin derinliklerinde bir burkulma hissettim.
Bir dakika Allison justin'e bağlanmak yok. Justin'i unutmaya çalışıp sınıfın kapısını açtım ve içeri girdim.Ama herkes bir tarafta birbirlerine bağrıyor, bazıları oturup konuşuyor, bazısı da sıralara atlıyor veya dövüşüyorlardı. Ve bu görüntüye ilk baktığımda aklıma gelen tek şey ahır oldu.
Onları es geçerek Ashley ve Kimberly'nin yanında gittim.
''Nasılsınız kızlar."
'' İğrenç." Dedi Ashley. O kadar sinirli gözüküyordu ki elimde olmadan güldüm.
"Niye?"
" Toby bana beni sevdiğini söyledi. Ama onu sevmiyorum ve kalbini kırmak istemiyorum."
Kararsızlıkla Kimberly'e baktım.
"Ben iyiyim." Dedi kahkaha atarak.
''Ne yapacağım ben?'' dedi Ashley
"Kır kalbini gitsin. Cidden erkekler için değmez."
"Hey! Neyin var?" Ded Kimberly.
'' Dün Brad'i soyunma odasında bir kızla öpüşürken gördüm. Kafam o kadar karışık ki bir yerde justin bir yerde brad-''
''Ne! justin mi? Ne oldu justin'le çabuk anlat!'' dedi kimberly. İkiside ağızları açık bana bakıyorlardı.
''Dün kumsalda akşama kadar oturduk ve konuştuk o kadar. Ama şunu söylemeliyim ki ondan etkilendim.''
''Açıkçası Brad'a şaşırmadım. Toby bugün zaten birkaç gündür buluştuğu bir kız olduğunu söyledi sana söyleyecektim ama bugün ortalıkta yoktun. .''dedi ash
"Bütün gün peşimdeydi aptal."
''Düşünsene justin'le çıkıyorsunuz harika olur-''
''Öyle bir şey olmayacak çünkü daha demin justin bir kızla öpüşüyordu ve ben sanırım bunu yapamam. Ayrıca aklımda tek şey var o da Brad'i affedeceğim.''
''Ne! neden?'' dedi Kimberly
"Brad beni nasıl kullandıysa bende onu kullanıcam ve aklımda başka şeyler de var. Ne kadar ihanet uğramış olsamda bunu yapmalıyım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Love (Justin Bieber Fanfiction)
Fanfic"Seni seviyorum." Yüzümü ona daha çok yaklaştırdım. Bende ne yaptığımı bilmiyordum ama onu arzuluyordum. İstiyordum. "Beni sevme." dedi duygusuz ve boş bakışlarıyla. "Ama neden?" kırgınlığım sesimden belliydi. "Fazla tehlikeliyim. Bunu göze alabili...