Yeni bölüm geldi! Biliyorum çok beklettim sizi. Affedin bu sorumsuz yazarı...
İyi okumalar :)
2015-Temmuz Roma
"Nasılmış bakalım benim sevgilim?"
What!!! Ne diyon gülüm sen. Allah'ım bu adam gerçekten bunu dedi mi yoksa ben artık gaipten sesler mi duymaya başladım?
Dedi valla ben de duydum. Demedim derse mahkemede şahitlik yaparım sen merak etme.
Ne diyorsun kızım sen ha. Ne diyorsun? Şaka mısın?
Kerem'in yüzüne alık balık gibi bakmaya devam ederken.
"E" dedi
Hala bakmaya devam ediyorum.
"Ah anladım. Tabi sevgilini karşında görünce sevinçten ne diyeceğini bilemedin değil mi?" dedi -sırıtarak dememe gerek yok galiba.-
Ama asıl sorun ikinci kez sevgili sözcüğünü kullanması.
"Sen sevgili mi dedin? Yoksa ben yanlış mı duydum?" yok canım o kadar da değil. Tamam pek sağlam olduğum söylenemez ama kulaklarım da duyuyor.
Çok normal bir şeymiş gibi "Evet dedim. Sevgilim değil misin?" dedi.
"Hayır." Tabi bunu derken ellerimin belinde olduğunu söylememe gerek var mı?
Yok mu? Peki sustum.
Kaşları şaşkınlıkla havaya kaktı ve "Hem namusumu kirlet hem de sevgilim değilsin de."
Bu sefer şaşırma sırası bendeydi.
"Ne namusu ne kirletmesi neden bahsediyorsun sen?"
Tabi biz bağıra çağıra otelin lobisinde konuşurken –hem de Türkçe- yanımızdan geçen insanlar 'bunlar ne ayak' dermiş gibi bize bakıyorlardı.
E tabi birbirine sarılmış bir de bağıran iki salak görsem bende bakarım bakmakla kalmam internete koymak için videoya alırım.
Galiba şuradaki kadın tam da benim düşündüğüm şeyi yapıyor.
"Ne namusuymuş muş? Sen değil miydin evimde bir anda üzerime atlayan. Tabi ki temizleyeceksin namusumu. Sevgilim olacaksın. Evliliği sonra düşünürüz. Önce aileme söylemem gerekiyor."
Ciddi değil değil mi? Keşke bu adamı adam akıllı tanıyabilseydim. En küçük mimiğinden her şeyi anlayabilseydim.
"Şaka değil mi bu?"
"Aslında değil. Beni öptüğüne göre ki ilk senin başlatman gerçekten hoşuma gitti açıkçası. Sevgilim olmayı kabul ettin anlamına geliyordu."
Evet şuan domatesgillerden biri olduğuma adımın Açelya olduğu kadar eminim. Ama savaşmayı bırakmak yok.
"Sen her öptüğün kızla sevgili mi olursun?"
"Aslında hayır ve teorik olarak sen beni öptün, ben sadece temiz duygularımla karşılık verdim."
Domatesgillerden olmadığımı düşünüyorum büyük ihtimalle patlıcangillerle bir akrabalığım var benim.
"Tamam şunu söyleme artık."
"Neyi beni öptüğün gerçeğini mi? Kızarman hoşuma gidiyor kusura bakma devam edeceğim."
Sinirlenmeye başlarken neyi fark ettim biliyor musunuz? Hala kollarımın belinde olduğunu. BELİNDE diyorum ya. Kendimi geri çektiğimde bir an dengemi sağlayamadım. Ne kadar sıkı tutuyorsa beni artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ÖMRÜ
RomanceKısacık yaşamı olan ama güzelliğiyle de hep akılda kalan rengarenk bir kelebek... Ömrünü hiç bitmeyecekmiş gibi yaşayan vurdumduymaz bir adam. Geçmişin tozlu raflarında yerini almış, onu yaşayan iki kişi dışında kimsenin bilmediği bir aşk... Bu aşk...