Love

1.1K 9 1
                                    

Benim adım Alex. Holmes Chapel da ailem ile yaşıyorum ama ailem bir süreliğine Brazilya'ya gitti.18 yaşındayim iki sene önce  bekaretimi kaybettim malesef  bu bir piç kurusu yüzünden oldu.Neyse o kadar sosyal bir kız değilim üç tane yakın arkadaşım var Emily benim değimimle Ems ,Bella ve Jasmine.Küçük bir cafe'de çalışıyorum çok iyi bir patronum var adı Liam.Ems Liam'ın büyük bir hayranı.Okuldan sonra ve cumartesi pazarları çalışıyorum.

Sabah yorgun bir şekilde kalktım üzerime bir jean ve tişört geçirdim ve yürüyerek okula gittim okul uzak değildi yürüyerek 5 dakika sürüyordu okula girdiğimde önüme Bella çıktı.

Seni dün görmedim nerdeydin? Klasik Bella soruları işte.Cafedeydim hep olduğu gibi Bella! Neyse gitmem gerekiyor Bella deyip sınıfıma gittim.Malesef Bella'nın soruları yüzünden derse yine geç kalmıştım hocaya bir ton marifet söyledikten sonra yerime geçtim.Hoca tam dersi anlatmaya başladıki içeriye biri girdi.Hayır olamaz hayal görüyor olmalıyım bana 2 sene önce bekaretimi kaybettiren piç kurusu içeriye giriyordu bu Harry di !! Bana bakıp gülümsedi ve benim yanım tek boş yer olduğu için yanıma oturdu ona karşı hala birazcıkta olsa birşeyler hissediyordum ama kesinlikle bir daha ona aşık olmazdım o 2 sene önce hayatının büyük hatalarından birisini yaptı hemde benim bir sevgilim varken! Hala sevgilim var adı Zayn o çok iyi biri onu çok seviyorum.Bu konuyu unutmaya çalışarak sandalyeyle ondan uzaklaşmaya çalıştım ama ne kadar uzaklaşsam yine yanıma geliyordu.Şu anda önündeki kitaplardan birini onun biryerlerine sokmak istiyordum.Ders bitmişti ve hoca gitmişti.Tam konuşucakken o benden önce davrandı ve yanağımdan öptü aman tanrım ne yapmaya çalışıyor bu! Ne yapmaya çalışıyorsun sen!Sadece sevgilimi öpüyorum. Ne sevgilimmi delirdinmi sen diyicekken dudaklarıma yapıştı çok sert öpüyordu ama tabiki karşılık vermedim ve onu ittim ama gücüm yetmiyordu çok güçlüydü o anda Zayn içeri girdi ve ne yapıyorsunuz siz diye bağırmaya başladı inanamıyorum o piç kurusu yüzünden sevgilimden ayrılıcaktım.sert bir şekilde sınıftan çıktı o anda bütün sınıfın gözü üzerimizdeydi ama hiç kimseyi takmadan Zayn'in arkasından gitmeye başladım tam açıklama yapıcakken.Yeter senden ayrılıyorum dedi işte o anda gözyaşlarına boğuldum benden ayrılamazdı!!

LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin