''Ne lanet olsun.O piç mi geldi?''
B:
''Harry abartma lütfen sadece eşyalarını aldı.Artık burada kalmayacak.''
Harry'nin yüzünde hafifçe bir gülümseme oluşmuştu.
H:
''İyi.Dışarı çıkıp birşeyler yapmak istermisin çok canım sıkıldı.''
B:
''Olur.Giyinip geliyorum''
...
H:
''Alexis arabada 15 dakikadır seni bekliyorum ve sabrım taşmak üzere hadi amaa.''
B:
''Off Harry çok sabırsızsın geldim işte.''
Arabadaydık ve hiç konuşmuyorduk.En sonunda Harry sessizliği bozdu.
''Sana bir sürprizim var ama ilk önce alışveriş merkezine gidip alışveriş yapmamız gerek.''
B:
''Tamam.''
Sürprizinin ne olduğunu gerçekten çok merak ediyordum ama sormucaktım.
Bir süre sonra alışveriş merkezine gelmiştik.Ve Harry Victoria Secret mağazasına girmişti lanet olsun.
B:
''Harry burada ne yapacağız??''
Yüzünde bir sırıtış oluştu ve bütün ukalalığıyla birlikte cevap verdi.
''Sence?''
Bu arada elindeki bikinileri bana doğru tutup uydurmaya çalışıyordu.Ve bu tipiyle çok şirin gözüküyodu.
''Kabine gitmek istermisin prenses?''
Cevap vermemi beklemeden beni kolumdan sürükleyip kabine doğru götürdü bu arada gülüyordu.
H:
''Alexis burada niye dikiliyorsun hadi ama şunları dene.''
B:
''Niye bunları denemek zorundayım?''
H:
''Sana bir sürprizim var demiştim ve sürprizin gerçekleşmesi için bunlardan almamız gerek.Ayrıca kabinde tek giyinmek istemezsen seve seve yanına gelebilirim.''
B:
''Harry... Bu arada sesli bir kahkaha atmıştım. Kendim giyinebilirim her ne kadar asıl niyetin sadece giydirmek olmasa bile''
H:
''Tamam seni burada bekliyorum.''
Kabine girdim ve Harry'nin aldıklarına baktım gerçekten iyi bir zevki vardı.
Siyah olan bikiniyi giydikten sonra.Kapıyı açtım ve Harry'nin beni süzen bakışlarıyla karşılaştım.
''Waov gerçekten süper olmuşsun bebeğim.''
Kızardığımı hissedebiliyorum kısık bir sesle ''teşekkürler'' demeyi başardım.
Ve tekrar kabine girip öbür bikinileri denemeye başladım
...
İşimiz bittiğinde kasaya gidip aldıklarımızı ödedik.
Ben birkaç bikini ve iç çamaşırı almıştım Harry ise birkaç mayo almıştı.
Alışveriş merkezinden çıktıktan sonra arabaya binip benim evime gittik.
H:
''Hadi bebeğim bavulunu hazırlayalım.''
Ne yani tatilemi gidiyorduk inanamıyorum çok mutlu olmuştum.
''Okul ne olacak.''
''Sen merak etme prenses ben herşeyi ayarladım.''
Eve girip bavulumu hazırladık.Eşyaları bagaja koyduktan sonra yeniden arabaya bindik ve yola koyulduk.
B:
''Nereye gideceğiz?''
H:
''Brighton.''
Aman tanrım gerçekten inanamıyorum her zaman oraya gitmak istemişimdir denizini ve sahilini çok severim.
Selam tatlı okuyucularr.Sınır geçilmedi ama dayanamadım ve koydum.Umarım bu bölümü seversiniz ve brighton multimedya da var merak ederseniz bakabilirsiniz. öpüldünüzz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love
FanfictionYıllar sonra yine karşılaşan iki kişi. Hayatlarında çok değişiklik oldu ama birbirlerini unutmadılar. Hayatlarında çok engel oldu ama birbirlerine sıkıca tutundular. Kötü çocuk Harry ve saf bir kızın hikayesi...