15.BÖLÜM

145 7 1
                                    

Harry'nin Anlatımı:

Alexis dövüşün yasal olmadığını öğrenince çok şaşırmış ve kızmıştı ama sonra sakinleşmeyi başardı acaba dövüşün Justin ile olacağını duysa ne yapcağını çok merak ediyorum.

Alex'in Anlatımı:

Arabadaydık ve dövüşün olacağı yere doğru gidiyorduk.

Geldiğimizde Harry ve Niall hemen arabadan indiler bende arkalarından gidiyordum.Büyük bir odaya gelmiştik eski gibi gözüküyordu tavandan sarkan kum torbaları ve bir kaç boks eldiveninden başka birşey yoktu.

Bir süre sonra Harry'ye baktığımda giyiniyordu çok güzel bir vücudu vardı ben ona bakarken farketmiş olacakki sırıttı.

N:

''Aaa hadi ama Harry gerçekten bakışmanın zamanı değil çok az zamanımız kaldı hemen ringe git.''

Harry başıyla onaylayıp ilerlemeye başlamıştı korkuyordum umarım kötü birşey olmazdı.Arkasından gidiyordum Niall'da geliyordu ve Harry ile konuşmaya başladım.

B:

''Kiminle dövüşeceksin''

H:

''Bak bebeğim bende onla dövüşeceğimi yeni öğrendim yani beni suçlamanı istemiyorum.''

B:

''Harry daha kiminle döşeceğini söylemedin bile.''

H:

''Justin ile dövüşeceğim.''

B:

Ne?! Harry bunu yapamazsın lütfen dövüşmeni istemiyorum lütfen yapma lütfen.

Bu arada gözlerim dolmuştu ve sinirlenmiştim.

H:

''Bebeğim bir şans öpücüğü alabilirmiyim.''

Dövüşü durduramayacağımı anlamıştım gözlerimi devirerek Tamam dedim.Ve dudaklarmız birleşti çok yavaş öpüyordu sanki hiç bırakmayacak gibi.Ve Niall bu güzel anın içine etti.

N:

''Hadi Harry.''

H:

''Tamam geliyorum.''

Harry'ye sarıldım ve kulağına fısıldadım;

''Dikkatli ol.''

''Sakin ol bebeğim hiç birşey olmayacak.''

Harry  yanımdan ayrıldı ve ringe doğru ilerledi.

Ve Justin'de geldi.Ben ise sadece ağlıyordum 

Justin ile göz göze gelmiştik ve bu beni dahada çok ağlatıyordu eskiler aklıma geliyordu ve Harry...

o-onu çok seviyordum ona birşey olmasına katlanamazdım.

Bu arada hakem maçı başlattı ve birbirlerine sertçe yumruk atmaya başladılar Harry onun karnına vuruyordu o ise hiç canı acımamış gibi Harry'nin bacaklarına yumrukları indiriyordu ve Harry'yi yere yatırdı ve sertçe vurdu Harry'nin canı acımıştı acıyla inlemesi buraya kadar geliyordu.Niall çok endişeli gözüküyordu ve ben hayatımda hiç ağlamadığım kadar ağlıyordum en sonunda sinirle çığlık attım.

''Durun!! Lütfen hemen durun!''

Ama kimse beni takmamıştı Harry kanlar içinde yerde yatıyordu.En sonunda koşarak ringe girdim ve onlara bağırmaya başladım.

B:

''Justin seni lanet olası pislik hemen bırak onu lütfen durun lütfen!''

Herkez bana bakıyordu Justin'de dahil gözleri dolmuştu.

Hakem:

''Dövüşü durduramazsınız bayan hemen ringten çıkın.''

B:

''Dövüşünüzü siksinler! Tabikide durdururum ben Harry'nin sevgilisiyim ve onu alabilirim.Ve şimdi o işe yaramaz penisini kopartmamı istemiyorsan kapa çeneni!''

Niall hemen buraya gel ve Harry'yi götürelim.

N:

Tamam.

Niall ve ben onu iki kolundan tutarak arabaya götürdük bende içeriden eşyaları almak için koşuyordum ve önüme Justin çıktı.

J:

Alexsi..

B:

''Benimle sakın bir daha konuşma senden nefret ediyorum ve bugün evden gidiyorsun!''

Yanından hızlıca geçip eşyaları aldım ve arabaya binip eve doğru gitmeye başladık.

Selam tatlı okuyucular bu bölüm için gerçekten uğraştım umarım beğenirsiniz ve lütfennnn vote ve yorum yapın lütfenn sınır koymak istemiyorum ama lütfen vote leyip yorumlayın yb birkaç gün sonra gelir sizi seviyorum öpüldünüzzzz :*

LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin