Bende Alex
Justin'i bekliyordum ama bir türlü gelmiyordu.Bu arada yanımdaki kıvırcık yine konuştu.
"Bir şeyler içmek istermisin?"
"Mmm olur."
Bir süre sonra konuşmaya daldık bu aradada içkimden içiyordum.Bana kendinden bahsetti.Bence dedikleri kadar kötü biri değil.
Alex:
"Haydi dans edelim."
Harry:
"Tamam."
Dans etmekte zorlanıyordum çünkü 4 veya 5 bardak içki içmiştim ve başım dönüyordu.Ama buna rağmen eğlenmek istiyordum.
Dansa kendimi kaptırmıştım o sırada Harry dudaklarıma yapıştı,karşılık verdim niye böyle birşey yaptım bilmiyorum ama ona karşı koymak zordu.Bu ateşli öpüşmeden sonra çıkışa doğru ilerledik.
JUSTİN'İN ANLATIMI:
İçki almaya gittiğimde biraz dinlenmek için oturdum ve Barmen'den içki isteyip bardağı kafama diktim. Alex'e çıkma teklif etmek için hazır hissetmiyordum.Bir süre sonra cesaretlendim ve Alex'in yanına gitmek için kalktım. Ama gördüğüm şey ile yine bütün cesaretim yerle bir olmuştu.
Alex biriyle öpüşüyordu!
Çok sinirlenmiştim bana bunu nasıl yapardı!?
ALEX'İN ANLATIMI:
Şirin bir eve gelmiştik sanırım burası kıvırcığın eviydi.
Harry:
Seni sevdim Alex.
Tam cevap verecektimki dolgun dudakları durdurdu.Beni duvarla kendi arasına aldı ve boynuma yöneldi. Ve beni kucağına alıp merdivenleri çıkmaya başladı.Sarhoş olduğu için dengede durmakta zorlanıyordu ama sonunda odasına gelmiştik odaya girdi ve kapıyı ayağıyla sertçe kapattı.Bir çırpıda giysilerini çıkardı bu arada benimkinide çıkarmıştı.
"Bakire misin?"
"Evet."
Ve dudaklarımız birleşti.
...
Uyandığımda Harry yanımda yoktu.
"Lanet olsun ben ne yapmıştım."
Hiç tanımadığım birine bakireliğimi verdim ve o kişi şu anda burada değil.Kendimden nefret ediyorum!
Giyinip aşağı indim ve her yere baktım.
Yoktu o lanet olası beni bırakıp gitmişti.
Hızlıca dışarı çıktım ve evime doğru yürümeye başladım.Kendimi bir sürtük gibi hissediyorum.
Eve geldiğimde hemen banyoya girdim ve sıcak bir duş aldım birazda olsa rahatlamıştım.
Benekli pijamamı giydikten sonra elime telefonumu aldım ve Bella'yı aradım onunla konuşmam gerekiyordu.
Bella'ya her şeyi anlatırken ağzı O şeklini almış bir şekilde beni dinliyordu.
Konuşmamı bitirdiğimde hemen söze atladı.
B: "Şimdi ne yapacaksın?"
A:"Bilmiyorum."
B: "Justin seni niye partiye götürdü biliyormusun?"
A:"Hayır.Neden sordunki?"
B:"Çünkü partide sana çıkma teklifi etmeyi planlıyordu."
A:"Ne,hayır,olamaz! Birde bunu kaldıramam.Kendimi çok suçlu hissediyorum.
Selam tatlı okuyucular umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bu bölüm geçmişi anlatan bir bölümdu yani bir geçiş bölümü gibi bir şeydi.Lütfen voteler çogalsin ve lutfennn yorum yapin please lutfenn neyse opuldunuz byyy :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love
FanfictionYıllar sonra yine karşılaşan iki kişi. Hayatlarında çok değişiklik oldu ama birbirlerini unutmadılar. Hayatlarında çok engel oldu ama birbirlerine sıkıca tutundular. Kötü çocuk Harry ve saf bir kızın hikayesi...