Stefan:
Beni,Harry ' yi kıskandırmak için kullandığını biliyorum Alex.
Onu Harry 'yi kıskandırmak için kullandığımı nerden biliyordu.
O anda telefonum çaldı. Tanrıya şükür. Telefonu elime alıp oradan uzaklaştım.Bella arıyordu.
...
Alex:
Alo
Bella:
Alex sana çok önemli birşey söyleyeceğim.
Alex:
Söyle ne oldu?
Bella:
Mmmm şey Justin burada.
Alex:
Ne!!
.....
GEÇMİŞE DÖNÜŞ:
Justin:
Alex haydi gidiyoruz.
Alex:
Tamam geliyorum bir dakika.
Bella:
Alex sizi bekliyor olacağım.
Alex:
Tamam Bella görüşürüz.
YAZARIN ANLATIMI:
Alex şu anda 16 yaşında. Bella ve Justin ile aynı evde yaşıyor. Justin onun iyi bir dostu.Ve hatırlıyorsanız Harry ona 2 yıl önce bakireliğini kaybettirmişti.
ALEX'İN ANLATIMI:
Justin'in arabasında hiç konuşmadık. Durduğumuzda küçük bir cafe'ye geldiğimizi anladım. Arabadan indik ve boş bir masaya oturduk.
Justin:
Alex sana bir şey soracağım.
Alex:
Dinliyorum.
Justin:
Benimle partiye gelirmisin?
Alex:
Tabiki gelirim.
JUSTİN'İN ANLATIMI:
Çok mutluyum! İsteğimi kabul edeceğini ummuyordum.Partide ona aşık olduğumu itiraf etmeyi düşünüyorum.Umarım iyi karşılar.
....
PARTİ:
Alex:
Aman tanrım! Burası çok kalabalık ve herkes sarhoş.
Bulduğum ilk boş koltuğa oturdum. Justin içki almaya gitmişti. Etrafa bakınıyordum yanımda kıvırcık saçlı yeşil gözlü sexy biri oturuyordu.Bana döndü ve konuşmaya başladı.
X:
Selam ben Harry.
Aman tanrım bu oydu herkesin korktuğu Harry Styles'ti. Bella'nın anlattığına göre her zaman kavga ederdi, herkez ondan korkardı ve sürtükleri çok severdi. Sakin ol Alex sana bişey yapmaz. Kendimi toplayıp cevap verdim.
Bende Alex.
selam tatlı okuyucular biliyorum bayadır yazmıyorum ama çok yoğundum sınavlar fln vardı neyse umarım bölümü beğenirsiniz sizleri seviyorum byy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love
ФанфикYıllar sonra yine karşılaşan iki kişi. Hayatlarında çok değişiklik oldu ama birbirlerini unutmadılar. Hayatlarında çok engel oldu ama birbirlerine sıkıca tutundular. Kötü çocuk Harry ve saf bir kızın hikayesi...