Oyun bitmişti salonda sessiz bir şekilde oturuyorduk.En sonunda sessizliği Zayn bozdu.
"Haydi film izleyelim. "
Herkez birden TAMAM diye bağırdı.
Z:
"Ne izlemek istersiniz."
Bu arada filmleri karıştırıyordu.Ve bir tane çıkarttı.Elindeki çok erotik bir filmdi bunu asla izlemezdim.
H:
"Mesela elindeki filmi izleyebiliriz hafifçe sırıttı."
Bu arada Zayn'de sırıtıyordu.Artık dayanamayıp söze atıldım.
"O filmi asla izlemem."
H:
Aa hadi ama bebeğim ne olacak.
B:
Hayır Harry ben korku filmi izlemek istiyorum
H:
Offf tamam.
B:
Oleyy :)
Jasmine:
Benim gitmem gerekiyor size iyi eğlenceler.
B:
Baybay
Jasmine gittikten sonra herkez oturdu ve korku filmini izlemeye başladık.
Bir süre sonra filmin gerçekten korkunç olduğunu anladım.Gittikçe Harry'ye daha çok sokuluyordum ve Harry'de memnun olmalıki sırıtıp duruyordu.
Bu arada Justin'in gözleri ikimizin üzerindeydi.
B:
Hmm şey benim uykum geldi.
Zayn:
Alex sana inanamıyorum filmin en heyecanlı yerinde o cırlayan sesinle konuşma ayrıca bunu izlemek isteyen sendin ben o güzel filmi izleyecektim.
Zayn konuşurken gülmeye başladım oda gülüyordu.
B:
Sevgili güzel filmini kaçırdığın için hiç üzülmedim Zayn.:D
Biz konuşurken Justin söze atladı:
Ben yatmaya gidiyorum iyi geceler.
Harry hariç herkes ona iyi geceler dedikten sonra.Yine filmi izlemeye koyulduk.
Film bittiğinde herkes evine gitti bir tek Harry kalmıştı.
B:
Burda kalmak istermisin?
H:
Tabiiki kalmak isterim.
Konuşurken o pis sırıtışını atıyordu.Ve Harry ve Bella ile merdivenlerden çıkmaya başladık.
Bella odasına gittikten sonra bizde benim odama doğru ilerledik.Ve hemen kendimi yatağa attım.Harry'de pantolonunu ve üstünü çıkarmıştı sadece boxer la kaldıktan sonra onu izlemeye koyuldum vücudu dövmelerle kaplıydı ve çok güzel görünüyordu.Sonunda gözlerimi ondan aldığımda. Yanıma yattı dudaklarına ufak bir öpücük kondurduktan sonra konuşmaya başladım.
"Seni seviyorum Harry."
"Bende seni seviyorum Alex."
H:
"Sana sarılabilirmiyim?"
B:
"Evet."
Biliyorum bölüm çok kısa olduu ama sınavlarım var ve onlara çalışmam gerek lütfen vote ler ve yorumlar çoğalsın
Sizleri seviyorum öpüldünüz byyyy :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love
FanfictionYıllar sonra yine karşılaşan iki kişi. Hayatlarında çok değişiklik oldu ama birbirlerini unutmadılar. Hayatlarında çok engel oldu ama birbirlerine sıkıca tutundular. Kötü çocuk Harry ve saf bir kızın hikayesi...