GÜNÜMÜZ:
Bella ile görüşmemizden sonra hemen telefonu kapadım. Stefan'ın yanına gidip hemen gitmem gerektiğini söyledim ve hızla oradan çıktım.Hemen bir taksiye binip evimin adresini verdim.
Ve size söylemişmiydim bilmiyorum ama taksideyken Harry aradı ve özür diledi bende kabul ettim yani yine birlikteyiz.:)
Evet işte başlıyoruz kapının önündeyim anahtarımı çıkardım ve yavaşça kapıyı açtım ve gülen bir yüzle karşılaştım.
JUSTİN:
"Selam Alex."
BEN:
"Selam Justin."
Neyseki o anda Bella yanımıza geldi ve bende bu gergin konuşmadan kurtuldum.
BELLA:
"Aç olan varmı çünkü pizza ısmarladım."
BEN:
"Evet kesinlikle çok açım."
Pizzalar gelmişti ve üçümüzde tıkınıyoruk.Yemek bittiğinde koltuklara oturduk ve konuşmaya başladık.
JUSTİN:
"Uzun zamandır görüşmüyoruz sizi çok özledim ve buraya kötü birşey yapmak için gelmedim sadece sizinle arkadaş kalmak istiyorum. Tabi sizde kabul edersiniz."
BEN:
"Tabikide arkadaş kalabiliriz."
BELLA:
"Aynen."
Ve sonra eğlenceli bir konuşmaya daldık...
BELLA:
"Çok eğlenceli bir gündü.Neyse ben yatıyorum iyi geceler."
JUSTİN:
"Bende yatıyorum iyi geceler."
BEN:
"İyi uykular."
Odama çıkıp kendimi yatağa attım ve Harry ile mesajlaşmaya başladım.
H:
"Seni çok özledim. XX"
B:
"Bende seni.Ve yarın bir arkadaşlarla bizim evde toplanıcaz gelmek istermisin?"
H:
"Kimler olacak?"
B:
"Bella,Niall,Jasmine,Zayn,Louis ve Justin."
Zayn ve Louis kim derseniz okula yeni geldiler ama çok iyi arkadaşız ikiside çok iyiler.
H:
"Justin'i tanıyormuyum?"
B:
"Hayır eski bir arkadaşımız bügun geldi."
H:
"Sizdemi kalıyor?"
B:
"Evet."
H:
"Hmmm tamam neyse benim gitmem gerek iyi geceler prenses XX."
B:
"Sanada XX."
Harry'nin anlatımı:
O Justin denilen şahızın Alex'in evinde kalmasına izin vermem bir yolunu bulup onu o evden kovucam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love
FanfictionYıllar sonra yine karşılaşan iki kişi. Hayatlarında çok değişiklik oldu ama birbirlerini unutmadılar. Hayatlarında çok engel oldu ama birbirlerine sıkıca tutundular. Kötü çocuk Harry ve saf bir kızın hikayesi...