Uyandığımda Harry'nin zümrüt yeşili gözleriyle karşılaştım gerçekten çok güzellerdi.
Harry:
''Günaydın bebeğim.''
Alex:
''Günaydın yakışıklı.''
Harry'nin anlatımı:
Sabah uyandığımda Alex hala mışıl mışıl uyuyordu. Bende aşağı inip çok güzel bir kahvaltı hazırladım.Kahvaltıyı hazırladıktan sonra yine yanına yattım. Aşağı indiğimizde Alex kahvaltıyı görünce çok şaşırdı. Kahvaltıyı yaptıktan sonra arabaya binip okula gittik.
Alex'in anlatımı:
Okula vardığımızda Emily'nin bir arabadan indiğini gördüm ve yanındada...
Yanlış görüyor olmalıyım veyada kafayı yedim yanındaki Liam'dı! Bana Liam'la çıktığını nasıl söylemezdi!
Harry:
''Alex neye bakıyorsun?''
Alex:
''Hiç sadece etrafa bakıyorum.''
Harry ile beraber sınıfa girdiğimizde okuldaki sürtüklerin başı olan Alice Harry'ye delici bakışlar atıyordu.
Harry'nin anlatımı:
Sınıfa girdiğimizde Alice'i gördüm.Onunla bir sex geçmişim vardı bu konuda gerçekten iyiydi.Bana bakıyordu ama ben ona bakmamaya çalışıyordum.Ders bittiğinde tuvalete gitmek için kalktım ve yürümeye başladım Alice ile karşılaşmamak için herşeyi yapabilirdim ama olmadı önüme çıktı ve beni bir köşeye çekti.
Alice:
''Harry beni özledinmi?''
Harry:
''Hayır Alice.''
Alice:
''Hadi ama Harry. Alex seni benim memnun ettiğim kadar memnun edemez.''
Harry:
''Alice beni rahat bırak ve Alex'i sakın rahatsız etme yoksa kötü şeyler olur!''
Alice'i ittim ve yoluma devam etmek için yürümeye başladım ama önümü kesip dudaklarıma yapıştı.
Bölüm kısa olduğu için özür dilerim.Umarım beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love
FanfictionYıllar sonra yine karşılaşan iki kişi. Hayatlarında çok değişiklik oldu ama birbirlerini unutmadılar. Hayatlarında çok engel oldu ama birbirlerine sıkıca tutundular. Kötü çocuk Harry ve saf bir kızın hikayesi...