Arabada gidiyorduk ve bu arada Rihanna'nın şarkısına eşlik ediyorduk.
Bir kaç saat sonra Harry "Geldik!" diye bağırdı.
B:
"Harry niye bağırıyorsun ödüm koptu." Bu arada gülüyordum.
H:
"Çünkü geldik." :D
Bu arada arabadan inmiştik görevli bavullarımızı aldı ve odamızı göstermesi için yukarı çıktık.Çok büyük ve güzel bir hotel'di.
Odaya girdiğimizde görevli anahtarı verdi ve çıktı.
H:
"Hadi denize gidelim bebeğim."
B:
"Tamam."
Sahile geldiğimizde şezlong'a eşyalarımızı koyduk ve denize girdik.
Harry önden koşarak gidiyordu bende arkasından gidiyordum.
B:
"Aman tanrım Harry beni kurtar!"
H:
"Ne oldu."
B:
"Burada çok yosun var ve ben yosundan korkarım."
H:
"Alexis gerçekten sana inanmakta zorluk çekiyorum hadi ama yanıma gelmeye çalış."
Kesinlikle beni sinir etmek için yapıyordu.
B:
"Harry lanet olsun bana yardım et."
Harry gülmeye başlamıştı.
H:
"Bu korkunu yenmek gerek Alexis hadi bana doğru gel."
B:
"Harry lanet olsun umarım poponu yengeç ısırır."
Bende gülmeye başladım.En sonunda dayanamayıp geldi ve beni kucağına alıp yosun olmayan yere getirdi.
Bir süre yüzdükten sonra çıktık.Etrafa bakınırken biraz ileride bir lunapark olduğunu gördüm.
B:
"Harry hadi lunapark'a gidelim."
Harry başıyla onayladı ve oraya doğru yürümeye başladık.
Geldiğimizde hemen pamuk şekerciye koşuşturdum.Pamuk şekeri çok severdim.Harry bana kocaman bir pamuk şeker aldı ve dönmedolap'a doğru yürümeye başladık.
B:
"Haydi binelim."
H:
"Tamam."
Bindiğimizde kemerlerimizi bağladık ve en yukarıya çıktık buradan bütün şehir gözüküyordu çok güzeldi.
İndikten sonra çarpışan arabalara bindik.
İkimizde ayrı arabalara binmiştik.
Ve Harry tüm kendini beğenmişliğiyle konuşmaya başladı.
"Bebeğim umarım ben yokken çok kişiye çarpmassın."
B:
"Çarpmayacağım ama kendini korusan iyi edersin çünkü sadece sana çarpmayı düşünüyorum."
H:
"O zaman bir anlaşma yapalım sen başka birine çarparsan benimle birlikte denizin en yosunlu yerinde yüzeceksin."
B:
"Kabul ediyorum.Eğer sen başka birine çarparsan her istediğimi yapacaksın.
H:
"Tamam."
Çarpışan arabalardan yeşil olana binmiştim Harry ise turuncu olana binmişti.
Başlama sesini duyduğumda hızla gaza bastım ve Harry'ye çarptım oda bana çarptı ve yanımdan hızla uzaklaştı onun olduğu yere gitmeye çalışırken önüme biri çıktı ve çarptım.
Lanet olsun Harry pis pis sırıtıyordu arabalar durduğunda yanıma geldi ve konuşmaya başladı.
"Sizi denize doğru alalım bayan."
***
"Harry lütfenn bunu yapmak istemiyorumm."
Harry'nin kucağındaydım ve yosunlu yere doğru gidiyorduk.Ben bunları düşünürken bedenim soğuk suyla buluştu.Su boyumu geçmiyordu ve yere bastıkça dahada huylanıyordum.
B:
"Harry lanet olsun hemen buraya gel ve beni al hemen!"
Harry kahkaha atarak yanıma geldi ve beni kucağına alıp kıyıya doğru yürümeye başladı.
***
Hotel odasında öylece oturuyorduk ve Harry konuşmaya başladı.
"Eğlendinmi bebeğim."
B:
"Şu yosun kısmı olmasa daha iyi olcaktı ama eğlendim." :)
Evett yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenmişsinizdir.Bu arada 2 tane yeni hikaye yazıyorum Strong ve I Wish bir bakmanızı tavsiye ederim. Sizi seviyorum öpüldünüzzz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love
FanfictionYıllar sonra yine karşılaşan iki kişi. Hayatlarında çok değişiklik oldu ama birbirlerini unutmadılar. Hayatlarında çok engel oldu ama birbirlerine sıkıca tutundular. Kötü çocuk Harry ve saf bir kızın hikayesi...