בהתחלה היו שמונה ממלכות, ממלכות מכובדות ועתיקות יומין.
שמותיהם היו טרנד, מונומוג, פולף, מגדבר, לומברד, לוייל, בריק, וכזהאר- ברם.
כזהאר-ברם הייתה ממלכת הגמדים בה חיו יחד שני שבטי גמדים, ועל מנת שמירת השלום והשקט היא חולקה לשני טריטוריות שוות- הטריטוריה הירוקה והטירטוריה האפורה.
בטירוטוריה הירוקה אשר הייתה מלאה בצמחייה ירוקה ויערות רבים, חיו גמדי היערות.
בטירוטוריה האפורה, שהייתה בעיקר קרקע סלעית ומכרות, הייתה שייכת לגמדי המערות.לוייל הייתה ממלכת הפיות.
פיות קטנות שגודלם לא עלה על אמה וחצי.
דבר בולט שהתנהל בממלכת הפיות היה ההיררכיה ואי שוויון בין הפיות השונות.
זה לא שהאי -שוויון היה חריף במיוחד פשוט הוא לא היה כל כך נפוץ באותה תקופה בשאר הממלכות, לפחות עד לאותו הרגע שבו הכול התחיל.
פיות מהמעלה הגבוהה, המועצה, כך הם נקראו, היו בעלי עור בצבע כחול עד לבן, אצל הפיות צבע העור מסמל את רמת החוזק של הפיה- ככול שהצבע יותר בהיר הפיה יותר חזקה.טרנד ופולף היו ארצות בני האדם,
בני האדם לא היו מעניינים במיוחד, הם אהבו את שגרת החיים ולהתלונן על מזג האוויר.
טרנד גידלו חיות ובהמות ומכרו אותם בכל רחבי הממלכות, ופולף המציאו מאכלים למיניהם ופחדו מהיער אשר לגבולם כי מלא היה חיות קסומות למיניהם.מונומוג הייתה ארץ שקסם היה עצור בה,
כל הנולד במקום זה הייתה לו יכולת שליטה באחת מין היסודות: מים, אדמה, אוויר, או אש.
השליטה הייתה יכולה להיות קטנה כמו עידוד והרגשה טובה לצמחים שמסביב עד לבריאת יערות והריסת ארצות.
במונומוג היו מאסטרים שלימדו את הילדים עד גיל שבע עשרה כיצד להשתמש ולשלוט ביכולותיהם. בגיל שבע עשרה כוח היכולת מוכרע, האם הוא מופנה לחיים או למוות.למאסטרים אשר מלמדים יש שליטה מלאה על כל היסודות. פעם במאה שנה נולד מאסטר חדש ואותו מלמדים המאסטרים הישישים עד שחייהם נמוגים.
מגדבר הייתה אי הקוסמים, היה הוא מוקף בים סביב משלושה צדדים ובצד הרביעי היה מחובר לרכס ההרים הגרנד-לוף.
מספר הקוסמים מנה כעשרים. הם היו בני אלמוות חכמים ונבונים שאהבו לקרוא ללמוד, לכתוב ספרים, ללמד ולבטא את דעתם לכל סובבם.לומברד הייתה ארצם של הציידים.
הציידים נחנו במהירות וראייה של נץ, וריצה וחוזק יד, וכמובן היו ציידים מיומנים. הם היו יצורים קרים ואנוכיים שלא היה אכפת להם משום איש ויצור ולא פיתחו את חוכמתם ויכולתם. סקרנות לא הייתה להם וסיפוקם אף פעם לא הגיע לסופו.בריק הייתה ממלכת הטרולים,
גם הם כמו הגמדים נחלקו לשניים.
היו את טרולי האבן והיו טרולי הסלע. דומים שמותיהם אך שונים עד מאוד במראם ואפיונם.
טרולי הסלע היו סלעי-טרולים חביבים הם תמיד נשארו בעמק אשר להם ולא אהבו להתרחק מביתם. מוכשרים היו בריפוי ובכך הם עסקו.
YOU ARE READING
שמונת הממלכות
Fantasyהכירו את שמונת הממלכות, והכירו את אנאבל ואת פרייה, שמונת ההמלכות זה הבית שלהם, או יותר נכון, בקתה קטנה באמצע קרחת יער מבודדת זה הבית שלהן, אבל היער הוא אחד מבין היערות המפורסמים של שמונת הממלכות. אנאבל ופרייה הן תאומות אשר צריכות ללכת לאקדמיה בעיר...