חלק שני פרק א'

11 1 1
                                    

באייאר צעד פסיעות מהירות ביער, הוא איתר לפני כמה קילומטרים עקבות מעניינות להחליט לעקוב אחריהן היה לו משימה קטנה שהוא קיבל אבל ההוראות שלה היו מאוד מעורפלות אז הוא החליט לעזוב אותה לזמן מה ולעקוב אחרי העקבות.

העקבות המענינות הזכירו לו אירוע שהוא חשב עליו הרבה בזמן האחרון כתוצאה מהמשימה שהוא אמור עוד מעט לצאת עליה בקרוב. באייאר נעצר העקבות הופסקו באמצע השביל, באייאר הסתכל למעלה, הסיבה היחידה שעקבות נפסקות באמצע השביל היא שהיצור שאליו שייכות העקבות התעופף משם. 

הוא התבונן בעץ שנראה היה לו שהוא הבחין בתנועה, הוא עמד שם שעה ארוכה מתבונן ומחכה, הוא הוכשר עוד כשהיה ילד בציד, והוא ידע איך לאגור סבלנות ולחכות עד שהטרף שלו יעשה את הצעד הראשון.  

באייאר ישב וחיכה על סלע במשך זמן מה עד שהוא הרגיש שמישהו מסתכל עליו, הוא הוציא בשקט סכין שהחביא בין בגדיו וחיכה עד שהיצור שמסתכל עליו ינוע ואז בתנועה חדה ומהירה הוא זינק לכיוון הרעש. הוא הופתע לגלות שהיצור היה נערה צעירה והוא היה עוד יותר מופתע כאשר גילה שלנערה יש אינסטנסים מהירים כאשר היא חמקה הצידה כשהוא ניסה לתפוס אותה והעובדה שהיא הצליחה לגרום לכך שהוא שכב על האדמה כאשר היא מצמידה לו סכין לגרונו גרמה לו לתהות אם הוא מחליד וצריך להתאמן לעיתים קרובות יותר.

"מי אתה ומה אתה רוצה ממני?" היא שאלה בתקיפות והצמידה את הסכין עוד יותר לגרונו באיום.

"ואוו, תרגעי, בסדר?" באאיר אמר נכנע "מי את בכלל? ולמה את נמצאת בחלק הזה של היער?"

"אתה תקפת אותי, ואני שאלתי ראשונה" 

באייאר חייך בשעשוע "קוראים לי באיי, אני לא יודע מי את ולכן אני לא רוצה ממך כלום" הוא ענה בפשטות.

"אולי תרדי ממני ונוכל לדבר כמו שני אנשים תרבותיים?" שאל כאשר הנערה לא שינתה את תנוחתה.

"אני לא רוצה לדבר איתך, אם אני עוזבת אותך אתה עוזב אותי לנפשי ושוכח שבכלל הייתי כאן" 

"למה לא? אני אדם נחמד" הוא אמר בהעלבה מעושה

"אנשים נחמדים לא תוקפים אנשים רנדומליים שלא עשו להם כלום" 

"את לא יכולה להאשים אותי בכך שאני זהיר" 

"נסה אותי" היא סיננה, באייאר לא רצה לנסות לעשות את זה כאשר סכין צמודה לגרונו אז הוא שתק

"אני עוזבת אותך ואתה לא עוקב אחרי, מובן?" 

"אין לי שום כוונה לעקוב אחריך" הוא שיקר, היה לו משעמם והוא חיפש הסחת דעת, וחוץ מזה הנערה סקרנה אותו. הנערה קמה במהירות עוד מחזיקה בסכין את ידה השנייה היא הושיטה לבאייאר הוא אחז בה וקם.

"אני מתנצל, לא התכוונתי לפגוע בך" הוא אמר בעודו מתבונן בה, היא לא הייתה יפה, די משעממת, שיער חום ותווי פניה היו פשוטים למדי

"לא פגעת" היא אמרה בעודה מרימה תרמיל מסע לא גדול מבין השיחים וממקמת אותו על גבה, "אל תעקוב אחרי, היא אמרה שוב ונעלמה בין העצים, באייאר חיכה מעט והחל לעקוב אחריה.



שמונת הממלכותWhere stories live. Discover now