Capitolul 3

2K 100 20
                                    

...Când am terminat de "renovat" , am descărcat anumite sunete horror și le-am pus pe fundal și astfel într-o lună am reușit să instaurez frica nu numai în tot cartierul ci și în tot orașul. Toți oamenii credeau că apartamentul este bântuit.Multi politisti au incercat sa intre in apartament , dar nu au reusit deoarece usa era incuiata si indestructibila. La un moment dat a vrut sa renunt , dar m-am gandit ca daca renunt nu voi reusi sa aflu cine mi-a omorat parintii asa ca am continuat desi riscam sa fiu prinsa , mai ales ca multe grupuri de adolescenti au incercat sa intre in apartament si nu , numai adolescenti ci si FBI-ul si CIA-ul. Mdeaa.... cam greu , dar nu ma voi da batuta pana nu-l voi ucide pe cel care mi-a ucis parintii. Singurul meu gand era cel de ura pentru acel ucigas , imi doream sa-mi razbun parinti , dar aveam o mica mare problema eu nu stiam nimic despre ucigas. Insa intr-o seara am visat momentul in care ucigasul ii spunea mamei sa taca si mi-am dat seama ca era barbat asa am exclus toate femeile. A doua zi , de dimineata mi-am adus aminte ca politia avea o lista de suspecti si cum ma pricepeam cat de cat in IT am reusit sa intru in baza de date a politiei si am gasit lista de suspecti din cazul familiei MCarey. in acea zi singurul lucru pe care l-am facut a fost sa caut informatii in legatura cu toti suspectii si am aflat ca toti locuiesc in New York si majoritatea aveau probleme cu legea. Dupa ce am aflat unde locuiesc m-am gandit ca sa-i vizitez pe rand. Am inceput cu Carlos Daimond , era un om de afaceri cu care lucrase tata cu cateva luni inainte sa fie ucis si datorita faptului ca acesta pierduse un parteneriat cu o firma mare din cauza tatalui meu avea un motiv destul de intemeiat sa-l ucida. Era ora 23:00 urma ca , Carlos sa vina de la munca asa ca l-am asteptat in living ascunsa dupa canapea. Acesta a intrat in livinig si s-a asezat pe canapea, atunci l-am prins si i-am legat mainile,picioarele si l-am legat si la gura. Acesta se uita speriat la mine si nu-i venea sa creada , probabil si el aflase de mine si de "moartea'' mea .
-Tu ai fost?? intreb eu nervoasa
-Nnnu...imi raspunde balbait , probabil facuse si pe el de frica
-Atunci cine?? Zii!!...tipam din ce in ce mai tare
-Nnu stiu...te rog cruta-mi viata, se tot smiorcaia el, dar nu puteam sa-l las in viata fiindca ma putea da de gol, asa ca l-am omorat destul de simplu. In momentul cand l-am omorat am simtit ceva ciudat , intr-un fel mi-a placut in plus politisti nu aveau cum sa ma aresteze fiindca eram ''moarta''. Dupa ce am vizitat toti suspecti dupa lista si i-am ucis , m-am intors acasa si am simtit un lucru destul de ciudat...imi doream sa ucid , dar nu intelegem de ce?!?
Offfff...... nu stiam ce se intamla cu mine....Urmatoarele zile le-am petrecut gandindu-ma ce mi se intampla.
Dupa o perioada de timp...
Intr-o dimineata ma-m trezit ma-m imbracat lejer si m-am dus la bucatarie sa mananc ceva.Dintr-o data suna cineva la usa....
Heii scuze ca postez super rar , dar nu prea am timp...

Apartamentul nr.13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum