.....M-am indreptat tiptil spre usa de la intrare si am deschis-o usor pentru a nu fi prinsa , m-am uitat in jur si nu am vazut pe nimeni , dar jos, pe covorasul de la intrare se afla un bilet , l-am luat si am intrat rapid in apartment si m-am dus in living. Dupa ce m-am asezat pe canapea , am deschis biletul....
''Te-am gasit si vei avea aceeasi soarta ca cea a parintilor tai!!''
semnat: Cosmarul tau
....Am citit aceasta fraza putin speriata deoarece criminalul era in viata si aflase de mine, dar asta nu ma impiedicat sa renunt la dorinta mea de al ucide pe criminal, ba mai mult mi-a starnit dorinta de al ucide intr-un mod groaznic....''Crede el ca ma poate ucide''... am zis in sinea mea.
Dimineata aceasta a fost destul de tensionata , asa ca am decis sa incep sa ma antrenez si sa am gija sa nu fiu prinsa.
A doua zi de dimineata m-am trezit , m-am imbracat intr-un costum de trening negru si am mers la bucatare sa mananc micul dejun. Dintr-o data s-a auzit soneria , m-am grabit sa raspund cu gandul ca il voi prinde pe criminal, dar n zadar , la fel ca si ieri am gasit pe covoras un bilet, m-am dus in living si l-am citit
''Vad ca antrenamentul da roade, pacat ca n-o sa-ti fie de folos..''
Si de data aceasta am aruncat biletul la gunoi. Timp de 1 luna am ignorat toate biletele si am continuat cu antrenametele. Intr-o zi in timp ce ma antrenam , cineva suna la usa , din nou ma grabesc sa deschid usa , dar nu l-am prins , ohhh...inca un bilet stupid...''Mai este putin timp...''....am citit putin surprinsa, la ce s-a referit oare??
M-a speriat putin acest bilet , spre deosebire de celelalte bilete pe acesta l-am pastrat, dar am continuat antrenamentul mai intensiv. In ultimul timp m-am gandit numai la biletul primt fara sa-mi dau seama ca nu am mai primit nici un bilet de la criminal.
Dupa cateva zile mi-am facut curaj si am plecat in cautarea criminalului, desi nu stiam nimic despre el. Timp de o saptamana l-am cautat , dar fara rezultat.
Intr-una din zile , dupa ce m-am intors '' din oras'' am observat ca usa apartamentului era descuiata si am vazut un panou pe usa de la intrare ''De vanzare... sunati la 076XXXXXXX'' , in acel moment am ramas socata . Cum au reusit sa descuie usa, cum au reusit sa puna mana pe contratele casei...Cum??
In fiecare zi veneau clienti si cu greu ii alungam , dar intr-o zi un barbat pe nume Josh Anderson in varsta de 25 de ani a venit hotarat si a cumpara casa fara sa-i pese de toate incercarile mele de al alunga . In doar 1 luna s-a instalat in apartament , iar eu a trebuit sa plec , dar il ''vizitam'' zilnic. Intr-o zi pe cand il urmaream am vazut ca a scos dintr-un sertar o poza , am ramas socata cand am vazut cine era in poza respectiva. Oare... el este??
Heii scuze ca am postat asa tarziu , dar cum urmeaza vacanta de Paste cred ca pot posta macar 4-5 capitole. Sorry... stiu ca este cam scurt :((
CITEȘTI
Apartamentul nr.13
RomanceÎn urmă cu 10 ani într-unul dintre cele mai importante și populate blocuri(apartementul 13) din New York a avut loc o crimă care avea să-i schimbe viața Irenei. Dacă vreți să știți ce se întâmplă mai departe CITIȚI!! Yep