Capitolul 11

484 33 3
                                    

Irene's POV

N- Nu , spuse în timp ce se apropia tot mai mult de mine , eu...TE IUBESC!

Am mărit ochii la auzul celor două cuvinte. Nu puteam să-mi mai aduc aminte nimic , nici măcar cum mă cheamā , tot ce auzeam în momentul de față era TE IUBESC! , dar este imposibil ca Noah să-mi fi zis asta...poate e doar un vis. Trebuie să mă trezesc.

Noah's POV

Mă uit la ea , dar doar tace. Oare mi-am ales momentul nepotrivit , să-mi destăinui sentimentele față de ea?
Întrebarea asta răsună în mintea mea.
Ce să fac?

N- Irene , mă auzi? Hello...Pământul către Irene...mai trăiești?
I- Ăăă...da , da sunt vie! Tocmai am avut un vis ciudat , să făcea că tu mi-ai zis TE IUBESC!...
N- Nu a fost niciun vis!
I- Cum adicā nu a fost niciun vis?
N- Uite stiu ca pare de necrezut dar eu m-am îndragostit de tine din ziua in care te-am arestat.
I- D-aia mi-ai fost mereu alaturi?
N- Da , nu puteam sā te las singura , nu în momentele alea delicate.
I- Ăăă...trebuie să...mă duc la baie. Scuze!
N- Off..ok

Irene se ridică de pe canapea și urcă la etaj.
Ce să fac?? Dacă ea nu mă iubește!? Off..ce idiot pot fi!
Urc după ea la etaj. Intru in dormitorul ei , iar ea stătea nemișcată pe marginea patului.

Irene's POV

Uşa se deschide încet şi pe ea intră Noah:
N- Eşti bine? mă întreabă îngrijorat
I- Nu ştiu!
N- Ce vrei să spui?
I- Off...Nu m-am gândit niciodată că o să ajung să-i povestesc cuiva absolut tot despre mine.
N- O să stau și o săptămână dacă e nevoie pentru a te cunoaște.
I- Bine! M-am născut acum 18 ani într-o familie destul de bogată, părinții mei erau agenți federali ceea ce însemna că erau în pericol din când în când. Într-o zi acum 11 ani când am venit de la școală părinții mei au fost uciși sau așa am crezut eu până acum  1 an când adevărul a dela iveală.....

După aproape 2 ore în care i-am povestit trecutul meu,  iar el mi-a povestit trecutul lui am adăugat:
I- ...Din cauza asta nu am știut cum să reacționez când mi-ai spus că mă iubești!
N- Nu-i nimic te înțeleg. Nici eu nu am știut cum să-ți spun , cu greu mi-am făcut curaj să-ți mărturisesc ce simt pentru tine.
I- E ok! Şi eu te iubesc!

Noah's POV

I- E ok! Şi eu te iubesc!
Mi-am mărit ochii la auzul spuselor Irenei.
N- Pe bune?
I- Da!
Mă apropii de ea tot mai mult și îmi lipsesc buzele de ale ei într-un sărut pasional şi fără să ezite Irene îmi răspunde rapid la sărut.
O iau în brațe iar ea îmi înconjoară bazinul cu picioarele şi o lipesc de un perete.

După un sărut lung de câteva secunde simțim amândoi nevoia de aer așa că ne despărțim respirând sacadat.
N- Te iubesc!
I- Şi eu te iubesc!

Irene's POV

N- Te iubesc!
I- Și eu te iubesc!
După ce ne-am spus amândoi cuvintele magice începem să ne sărutăm iar , la fel de pasional și sălbatic ca mai devreme.

Noah mă aruncă în pat și se urcă și el peste mine:
N- Ești sigură că vrei să o facem?
I- Da!
Scene +18!!!

  Un capitol nou postat după o lungă perioadă de timp. Capitolul trebuia să fie ceva mai lung, dar nu mă pricep la descrierea scenelor +18!!
Sorry!!
Cred că v-ați dat seama ce urma!
Bye!

Apartamentul nr.13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum